Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ardennentrip


De Nice

Aanbevolen berichten

Goeienacht/morgen iedereen. Ik ga in augustus samen met een vriend de Ardennen onveilig maken met de Vespa + tent. Kent er iemand goeie plaatsjes om aldaar rond te tuffen met de Vesp ? Of iemand die al zo'n trip heeft ondernomen en tips heeft inzake campings ed... ? De firma dankt U ... grtz Denilson

Link naar reactie

Gewoon in het wilde weg gaan rondtoeren ! ik toer daar regelmatig rond , alle streken zijn daar de moeite waard en overal vind je wel een hotelleke / camping om te overnachten zonder te moeten boeken op voorhand. Streek rond bastonge is zeer mooi en ongerept ! open vlaktes zonder veel verkeer en binnenwegen waar al hellemaal niemand komt. Als wij gaan rijden maken we meestal ritten van stad tot stad dat is daar het fijnste. Anders mag je me altijd mailen als je meer info wilt.

Enkele sfeerbeelden

img8275xq4.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8282ks0.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8287ru8.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8290nb3.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8292gr9.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8299jp4.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8300ue6.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

img8304qa8.jpg

Shot with Canon PowerShot G5. at 1969-12-31

Link naar reactie

Heb ondertussen het net al wat afgespoord en het zal richting Namen gaan, in Eghézee noordelijk van Namen meerbepaald. Camping rond een kasteel met zwembad, daar doen we 't voor :)

@Kim: ardennes-etapes is bekend, jaarlijkse boeking voor het Atlanta weekendje :) :)

@Dj Blackdisque : mooi ! de mijne zullen ongetwijfeld eind augustus online staan :)µ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...