Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Duur en lelijk of duur en prachtig?


maurice

Aanbevolen berichten

Toemme é, weeral mijn idee afgepakt!!!

Wa zou da eigenlijk kosten om Vuitonneke een zadel te laten overtrekken? Zal ze eens mailen...

Groeten

Link naar reactie
alleen de vesPISta kan zo tactvol uit de hoek komen !!!

maar onze HERO-dries heeft natuurlijk wel een punt en als ie er twee heeft krijgt ie direkt een pot mayonaise !!!

tact is voor janette zoals gij...

Nee nee vespista 4 takt is voor janetten... hehe , das mijn 2de goeie punt... waar en wanneer kan ik mijn pot mayo komen op halen schelmke?

Groeten dries

Link naar reactie

Ik ben geen kuddebeest, maar zoals op mijn profielfoto te zien valt heb ik toch ook een riem van Louis Vuitton. Omdat ik hem mooi vond natuurlijk, simpele reden en niets meer dan dat. Voor de rest heb ik niet zo van die uitgesproken merken aangezien het meestal lelijk is (Bikkembergs bah). Zo'n vespa zou ik nooit kopen.

Ik vind ook wel dat er wat speciaals met Vespa's mag gedaan worden. Een opvallende print. Ik zie het me later nog doen.

Link naar reactie
Ik ben geen kuddebeest, maar zoals op mijn profielfoto te zien valt heb ik toch ook een riem van Louis Vuitton. Omdat ik hem mooi vond natuurlijk, simpele reden en niets meer dan dat. Voor de rest heb ik niet zo van die uitgesproken merken aangezien het meestal lelijk is (Bikkembergs bah). Zo'n vespa zou ik nooit kopen.

Ik vind ook wel dat er wat speciaals met Vespa's mag gedaan worden. Een opvallende print. Ik zie het me later nog doen.

was ook absoluut niet op u bedoeld, ik heb het over omhooggescheten trutten (meestal modellen) die zelf geen smaak hebben en veel geld ( in veel gevallen niet eens zelf verdient) aan iets geven om op te vallen dmv opzichtigheid...

en om terug te komen op een eerdere reactie, moest ne vespa lada heten en de zelfde modellen hebben zou ik die even mooi vinden.

Link naar reactie
Er is hier al het één en ander afgeluld over wat wel en wat niet voor janetten zou zijn.( fyi, een PX is dat niet);-)

Als er nu één ding écht wél voor janetten is, dan zal het wel Bikkembergs zijn zeker!?

Ik vind mannen in Bikkembergs outfit echt wel sexy! Maar als dat allemaal janetten zijn, zoals jij beweert... Dan begin ik zo stilletjes aan mijn single-status te begrijpen :) Ik ben in de verkeerde categorie aan 't zien!! Potverdikke toch!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Louis Vuitton heeft eeen lange traditie van puur vakmanschap en degeljke materialen. De afwerking blijft onberispelijk, maar dit valt daardoor in een hogere prijsklasse. Als je zo iets koopt, getuigt dit niet altijd direct van een bepaald gehalte 'hautaine', maar dit kan evengoed een welafgewogen beslissing zijn om te kiezen voor degelijkheid en langere levensduur. Enne Kim, die Bikkembergs truitjes zijn echt wel voor jeannetten...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...