Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verzekring PX125


foorkameraadje

Aanbevolen berichten

hallo ik heb vorige maand een nieuwe px125 gekocht.

ik had zo hier en daar wat prijzen gehoord van de verzekering en hoorde een prijs tussen de 110 euro tot 160 euro.

nu ga ik bij mijn verzekering en die rekent da allemaal schoon uit en hij komt op een mooie som van 235 euro. (kbc verzekering)

had gevraagd voor de zekerheid of de verzekering zeker samen met mijn wagen stond en hij zei da hij nie goedkoper kon.

iemand een verklaring hoe dit kan?

groetjs tom

Link naar reactie

Zelfs nog lager: onze PX125 voor 95 euro en de P200e voor 105 euro.

En dit onafhankelijk van onze wagens. Volgens onze agent gebeurt dat niet veel meer.

Je leeftijd zal een rol spelen, maar als de kbc al je verzekeringen (auto, familiale enz) in beheer heeft zou ik proberen wat druk te zetten en anders eens rondshoppen en misschien zelfs een agent overwegen. Zij zijn niet altijd gebonden aan een maatschappij en kunnen dus voor je de beste (zeg goedkoopste) optie voorstellen. Je kan altijd overwegen om met al je verzekeringen over te stappen, ook. Ik heb de jarenlange ervaring dat banken goed zijn in geld en niet in verzekeringen. Ze doen het wel omdat ze toch aan de bron (van de klanten) zitten en zo nog een hoop graantjes kunnen meepikken.

Dus, to sum it up: extra druk bij kbc, shoppen of (voor mij beste optie) een agent nemen en hem al je verzekeringen laten plaatsen. Ik ben zeker dat je een hoop goedkoper uitkomt.

Succes en groeten,

Peter.

Link naar reactie

Zelf betaal ik rond de 200 euro, best veel maar ik ken de makelaar dan ook goed. Als ik eens iets aan de hand zou hebben dan weet ik dat hij voor ons meer doet dan een andere... Dat is voor mij ook belangrijk...

Link naar reactie

Ge moet eens bij fortis AG gaan of eens met Kaboo contact opnemen die kan via de club ook aan een goedkope verzekering geraken.

Groeten

Link naar reactie

70€ voor de eerste scooter

44€ voor de tweede

en 35€ voor een moto

'Carefull' van Zelia

een makelaar kan meer verschillende polissen verkopen dan een agent

@ b-man, als je makelaar een goede kennis is, mag die toch iets meer zijn best doen voor een voordelige verzekering vind ik.

Link naar reactie

ik betaal al jaren (17) €62 voor een px200e, zonder rechtsbijstand.

(die betaal ik apart, voor al m'n voertuigen één rechtbijstand)

onzen auto zit bij dezelfde makelaar, tot vorig jaar bij een andere verzekering.

maar dit jaar doen ze plots moeilijk,

iedereen mag met mijn wespjes rijden, maar als er dan iets gebeurt moet de eerste €2500 uit eigen zak betaald worden!!

dat is nogal eens een verzekering é!

Link naar reactie

@Luc, 't is zoals in het andere topic beschreven (Hoeveel korting op een nieuw vespa? ) Je kan blijven zagen voor max 50 euro korting meer maar ik wil ook nie dat hij moeilijk doet als ik hem nodig heb...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...