Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe px (600 km) trekt slecht op


steven1

Aanbevolen berichten

ben de bezitter van een nieuwe vespa px 125cc 600km maar wat mij tegenvalt tegenwoordig is dat ik vanaf stilstaand wil vertrekken naar eerste de neiging heb om stil te vallen (wat ook soms gebeurt) en veel gas moet bijgeven om te kunnen vertrekken! En zeker met 2 personen erop is het lastig vertrekken.

Eens ik een paar meter verder ben gereden dan trekt die wel goed op en ook in alle andere versnellingen sleurt ze ook goed door!

Wat denken jullie hiervan, moet ik iets bijregelen of?

Link naar reactie

heb juist gekeken en wat gesleuteld, cilinder stond nog knoetvast, en carb. alles oké...

Mischien kan het liggen aan een grote vuilniszak die ik onder mijn zadel verborgen houd die ik altijd bijheb als het regent dan span ik die over mijn bagagerek van chroom! Zou kunnen dat die de luchttoevoer verhinderd alhoewel die niet over het gat van frame lag? maar toch kort er achter.

Zal morgen testrit doen en anders de garantie raadplegen.

Had ook nog een vraag dat mij opviel dat er veel zandstof op de motor en cilinder hangt, mag ik die wegspuiten met de tuinslang en over de carbr. Alles is blijkbaar toch waterdicht gemaakt

p.s

Heb in begin ook wat mankementjes moeten verhelpen en mijn carb.sproeiers moeten kuisen omdat ik zomaar stilviel, da probleem is verholpen en toen was mijn kabel van kilometer teller aan de beurt en moeten repareren omdat die er uit kwam geschoven

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...