Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vs1... uit een vijver gevist?


VNB7

Aanbevolen berichten

sorry mannen maar ik ben volledig mee met de prijs...als ik de centen én de kennis om te herstelen had,dan kocht ik haar/hem meteen !!!

ook parels moet je in de oester weten te apprecieren !!!!

Link naar reactie
lap,al €7000 !!!!!!!!

Ik denk er stilaan over na om onze VBB eens wat af te schuren en buiten in de regen te laten staan,zodat die mooi roest kan worden haha

Want die zijn blijkbaar heel zeldzaam haha

Ge kunt u vbbke nog 50 jaar buiten laten staan in de regen ge gaat nooit zoveel krijgen als een GS . die zijn nu eenmaal "zeldzaam" en gewild . En toch zal ik mijne GS nooit in de regen zetten en ik heb er belange nie zoveel voor betaald...

Link naar reactie

Allez, we geven toe, prijzeke is misschien een beetje erover...

Maar toch, ne GS150 is toch de Vespa met de meest ideale lijn, perfect geproportioneerd, de grootste billen, de knapste rondingen, ... .., de eerste 10 inch seriemodel, lang sportzadel, 4 vitessen, gesloten stuur, ... , grootste naftbak, enzoverder..., Niet voor niks de 'Vespone' of grote wesp... As they say in English: "the E-Type of scootering"...

Is dus eigenlijk gewoon buiten categorie, maar enfin, ik word lyrisch...

Geef toe; wat klinkt nu het beste? Gran Sport of VBB, VNB, VNA ?

N

Link naar reactie
sorry mannen maar ik ben volledig mee met de prijs...als ik de centen én de kennis om te herstelen had,dan kocht ik haar/hem meteen !!!

ook parels moet je in de oester weten te apprecieren !!!!

Gewoon doén, kerel! Mijn steun heb je en plaats in je garage is geen probleem, ik neem die 58 wel van je over. I know, ik ben veel te goed, geen dank, geen dank. Laat maar iets weten... :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Een goede vriend van mij heeft per toeval dezelfde GS 150 (vs1) gevonden en gekocht. Hij vertelde me het toen wij aan het indrinken waren net voor een feestje. De prijs was 250 pintjes ofte 500 euro.

Das een prijs waar je kan over stoefen.

Ik geef toe, hij heeft veel geluk gehad, zééééér veel: gekocht van een oude man die geen enkele notie van de waarde had.

De vespa zat in onderdelen in een doos. Roest? Zeer weinig. Zeker vergeleken met dat wrakstuk waar kapitein blauwbaard nog op gereden heeft. Er zal dan wel iets niet in orde zijn? Feit, hij komt waarschijnlijk wel ergens een onderdeelte kwijt zoals een segmentje of zo. Ja, zelfs de papieren zijn in orde.

7000 euro voor hetzelfde (in ieder geval het model, de staat daarentegen)?

Ik wil gewoon zeggen: die prijs is niet meer normaal. Ik kocht dit nooit, al had ik nog 50.000 euro op overschot. (Misschien ben ik niet die-hard genoeg, maar veel die hards zullen zich, denk ik, hier ook niet aan wagen).

Link naar reactie
ken je het fenomeen 'als ik de lotto win dan...'

ja! ... dan zie je mij hier niet meer rondrijden! Dan ga ik met mijn Italiaanse vespa rentenieren in een curry land. LOL :-)

Link naar reactie

Bwaaa, lijkt me eerder stof te zijn. Een fikse poetsbeurt en je zal een mooie originele lak tevoorschijn zien komen. Wel een aanwijzing dat hij droog is gestald. Lijkt me een heel interessante deal te wezen. Volgens mij een VB1T als ik me niet vergis.

Grt,

Kurt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...