belfastjohn Geplaatst: 23 mei 2007 Delen Geplaatst: 23 mei 2007 i know its a vespa forum but a lambretta section would be nice please mr site owner! Link naar reactie
scoop Geplaatst: 23 mei 2007 Delen Geplaatst: 23 mei 2007 damn, nice one (drooling on keyboard) Link naar reactie
DJ Blackdisque Geplaatst: 23 mei 2007 Delen Geplaatst: 23 mei 2007 Naaice paintjob , perfect scooter it is ! Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 23 mei 2007 Delen Geplaatst: 23 mei 2007 DAMN! Het stuur is nu nog betwistbaar, maar de rest van die scooter is echt wel AF! Zo'n achterlichtje ging ik ooit ook eens op een scooter monteren... doe ik nu niet meer! Link naar reactie
bolderik Geplaatst: 23 mei 2007 Delen Geplaatst: 23 mei 2007 I realy like the paintjob, and I realy,realy,realy hate the exhaustpipe. If you want to go fast buy a ordi smoking yamaha RD350 or some other peaky Jap thing. This lambretta would be a real beauty with a less extravagant pipe. I think scooters are made for destressing. Not to give you the thrills in your bump.(sorry for beeing a bit hard on this, you could say I'm an arshole) Lambretta's as well as Vespa's are appealing as they ment to be. Anyway, I still like the overall looks. It's your's I presume ? So drive carefully. Greetz, Paul. Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2007 You are entitled to your opinion bolderick but since i am a scooterist and have no interest in bikes at all, why should i buy a jap motorbike instead of tuning MY scooter? This isn't my scooter by the way i just saw it on another site and thought that it was beautiful. I actually like the bars on it, they make a nice change from the normal custom drops and they look a bit like LD bars on the series one too. Link naar reactie
spiceman Geplaatst: 24 mei 2007 Delen Geplaatst: 24 mei 2007 N-n-n-Nice ! (I listened to My generation, just now) Link naar reactie
#69 Geplaatst: 24 mei 2007 Delen Geplaatst: 24 mei 2007 yep just stained my pants I'm affraid... Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 24 mei 2007 Delen Geplaatst: 24 mei 2007 Daarop rijden is een kwestie van ballen aan u lijf en heel sterke armpjes want anders ga je ongetwijfeld met je tanden in het asfalt belanden. Greetz Link naar reactie
fullmetaldany Geplaatst: 25 mei 2007 Delen Geplaatst: 25 mei 2007 fuck das pas sex op wielen zou wel eens willen weten wat er onder de kas zit greetz Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 27 mei 2007 Delen Geplaatst: 27 mei 2007 Can't beat this one : PM's next sprint project. A 2 cylinder Lammy with 45 BHP. The're trying to get 90 BHP in around 2 years tuning... Not bad I think! "With 45HP available in stock build format the PMT X2 2007 sprint project has the potential to produce around 90 HP during it's development cycle over the next 2 years. Our expertise and technical experience with our current World record holder PMT PRO-SP sprinter has allowed us to gain a lot of knowledge in taming the feisty high RPM 45HP motor with 100% reliability, during its 3 year world record titles campaign. The new X2 project will operate at a much more subdued pace the key to exploring high HP without effecting reliability issues. Time is the only factor holding this high power potential output back at bay. A New space frame chassis by ace frame producer Frank Sanderson of Scooter Innovations was called up for to handle this new role. Based around the current series 5 frame kit currently available in auto kit form and also the basis of the eagerly awaited SCOMDI 250cc Lambretta. Our First sprint outing is scheduled for early March 07 at F.I.A. Santa Pod International speedway, mounted by our current rocket-ship jockey/ pilot Joe Elliot. I trust most will agree the 2007 X2 PMT sprinter offers a nice blend of classic styling with high tech components and build to give a great mix of past and present lifestyles." Link naar reactie
bolderik Geplaatst: 27 mei 2007 Delen Geplaatst: 27 mei 2007 Ik moet het toch even kwijt. Die afhangende stuurhelften maken van dit bedoelde pk monster een regelrechte sul. Zoiets zie ik ook weleens op vespa's. Het lijkt nog het meest op een scooter gemaakt uit bijenwas die te dicht bij grootmoeders kachel heeft gestaan. De stuurhelften zijn de eerste delen die naar beneden glijden. Dat moet toch beter kunnen, op die manier mis ik de potentie die zoiets eigenlijk moet uitstralen. Wat dat betreft zie ik, als het dan toch moet, liever het stuurtje als op Belfast's Lambretta :-/ Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 ik vind dat zo'n dropstuur net bijdraagt tot de sportieve look van de scooter Link naar reactie
Ves'pazzi Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Die tweede is wel een graaf machien. Beetje overdreven maar dat mag, de kritiek op het het dropstuur kan ik wel niet volgen. Past er voledig op, naar mijn bescheiden mening.Heeft er iemand nog zo'n voorbeelden van super scoots? Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 I actually agree with bolderick about the dropstuur. They look great but i find that scooters handle better with a standard "straight" bar! but if i was building a custom "street race" scoot i would put the drops on it! ;-) Link naar reactie
Ves'pazzi Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 in mijn profiel LOL Moet zeker voor die andere twee niet onderdoen. Graaf bakske! Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2007 saw this one in scotland, its got a Yamaha YZ250 engine in it. Not a classic looking scooter i'll admit but i'd sell a kidney to own it! Link naar reactie
tattooderek Geplaatst: 5 juni 2007 Delen Geplaatst: 5 juni 2007 the tape around the gastank ...wow... Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2007 the tape around the gastank ...wow... yes! well finished! its all in the detail... . Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 5 juni 2007 Delen Geplaatst: 5 juni 2007 Saw this one arriving on EuroLammy 2007. Very nice work the guy did. You don't see much of it when the back is down. Sidepanels can be take of as well. For more pictures of it, search the foto's of Eurolammy on the other fora (GSF, AVC, DSF, etc...) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.