Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pk125 s


kristoff

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar informatie over dit model: vespa pk125s,

welke websites zijn er het bezoeken waard, of heeft er iemand de goesting om hier wat meer uitleg te verschaffen? enig idee over prijzen voor een goed exemplaar uit de jaren 80? ervaringen?

ga ervan uit dat ik een volledige leek ben.

merci!

Link naar reactie

@Kristoff : ik heb een 'reply' gestuurd op je mail, maar de mail keert terug... je mailadres blijkt niet te bestaan. Laat maar weten als je mijn mail niet gekregen heb, dan stuur ik hem opnieuw (bij voorkeur naar een werkend adres).

Link naar reactie
is als ik het juist heb het enige verschil tss een px en een pk: large en pk small body? of zijn er nog andere verschillen?

Alles is compleet anders van een smallframe (PK,ET3,...) en een PX. Misschien dat de kabels hetzelfde zijn ;-)

neen, serieus nu : motor, stuur, chassis etc is allemaal anders.

Link naar reactie

super4004 kan je enkele foto's doorsturen en een beschrijving van de vespa?

zoals bouwjaar, recent werk aan de scooter, algemene conditie,...

Dan kan ik eens nadenken over een prijs.

Heb je nog altijd problemen in de vrijloop? :-) even bij zoeken je vorige posts bekenen

groeten

Link naar reactie

@Teddy: ja ik weet het, liefst van al zou ik de gele bijhouden en een nieuwe bij aanschaffen, maar financïeel moet het ook nog lukken he, en mijn garage staat al overvol :) maar 't voordeel is wel dat ik mijn gele met een gerust hart kon verkopen omdat ik zeker ben dat hij tip top in orde is ! Ga er misschien nog spijt van hebben, maar eens op de nieuwe px zal da wel snel voorbij zijn hopelijk ... by the way, is uw garage al af ? toen ik de laatste keer bij jou thuis was, waren er al plannen maar de realisatie moest nog aanvangen ? greetz dEnis

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...