Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beenschildrand


VNB7

Aanbevolen berichten

Ok, ééntje vinden is dus wss nie zo moeilijk... maar waar kan ik ze laten monteren??? Ik begin er alleszins zelf nie aan. Heb je daar weeral geen "special tool" voor nodig?

Het betreft een GS160...

Mvg

Link naar reactie

tis te zien welk type je hebt.

Alu = tang

Link naar reactie

Inderdaad eenvoudig te monteren. Al ben je naar mijn bescheiden mening wel beter met 2 om geen krassen in de lak te maken. In mijn geval heb ik mijn beenschildrand ietsje moeten bijslijpen (waar de 2 helften samenkomen) en een beetje bijplooien. Maar al bij al zoals gezegd zeer eenvoudig zelf te plaatsen.

Link naar reactie
Inderdaad eenvoudig te monteren. Al ben je naar mijn bescheiden mening wel beter met 2 om geen krassen in de lak te maken. In mijn geval heb ik mijn beenschildrand ietsje moeten bijslijpen (waar de 2 helften samenkomen) en een beetje bijplooien. Maar al bij al zoals gezegd zeer eenvoudig zelf te plaatsen.

goed om te lezen, heb net hetzelfde moeten doen voor mijn Rally, ik begon al te twijfelen of ik misschien een verkeerde besteld had.

Link naar reactie

Joost, zou jij je eens beter niet beginnen voorbereiden op Cobblestone in plaats van dat virtueel gescooter ??? Haha

Nic

Link naar reactie
Heb nog zo'n speciale tang liggen om de orig. alu beenschildrandstrip te moteren.

Je mag deze gebruiken, af te halen in Roeselare

Luc

Bedankt Luc, maar blijkbaar zal ik ze dus (nu nog) niet nodig hebben, misschien volgend jaar voor de vnb6... als het er ooit van komt...

Bedankt allen voor de snelle reacties!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...