Ga naar inhoud
Vespaforum.be

invasie


larscobbaut

Aanbevolen berichten

In zeeuws-vlaanderen zie ik ze ook niet rijden, eigenlijk lig ik daar niet wakker van. Mensen weten soms niet wat ze missen. Ze lopen elkaar achterna als schapen in een schaapskudde. Iets anders doen dan "gewoon" is voor velen onbegrijpbaar. Een vespa is niet "gewoon" een scooter. Een vespa is niet trendy. O wat heb ik een hekel aan het woord trendy. Trendy is de sleutel waarmee het mogelijk is de geldbuidel van het argeloze schaap te openen... . Beheheheeee (schaap)

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Yep, ook ik, in Merchtem, Vlaams Brabant ziet ge zo goed als nooit een Vespa...

Schapenkudde zoals hier gezegd wordt... Sommige mensen vergeten gewoon dat het net goed is om je eigen uniciteit te benadrukken. Mensen moeten hun eigen ding doen naar mijn mening, maar die tijden komen nog wel.

Link naar reactie

Tis toch raar dat de mensen die over die "rage" klagen .Eind jaren 80tig is dat ook even geweest .Men moet juist content zijn dat er meer mensen zijn om met te gaan toerekes doen.

Link naar reactie
@bilderik: als ge wilt komen we wel eens met een paar vespa's langs gereden . Is een goede reden voor ons om weer een tripje te maken

Ik denk erover om eens een keer naar een vespa treffen te rijden ergens in Belgie.

Als de berg niet naar Mozes komt dan maar andersom.

Iemand een goede suggestie ?

Groeten,

Paul.

Link naar reactie
Ik denk erover om eens een keer naar een vespa treffen te rijden ergens in Belgie. Als de berg niet naar Mozes komt dan maar andersom.

Iemand een goede suggestie ?

Groeten,

Paul.

Is een heel goed idee! Een goede ontvangst is verzekerd en over het eten enz zal ik maar niet beginnen, zeker?

Zag ik dat jij een Zeeuw bent?

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

In de stad of er rond is het praktische nut van een gemotoriseerd smal snel knap ding erg groot. Daar waar minder file's zijn zullen dan weer meer SUV's rijden zeker? Al een geluk dat Mozes af en toe de berg op rijdt...

Ik zie er ook dagelijks een paar rijden. Altijd leuk om eerst dat ronkende motorgeluid te horen en al benieuwd te worden naar wat voor vespa zo meteen voorbij zal razen.

Link naar reactie
Ik denk erover om eens een keer naar een vespa treffen te rijden ergens in Belgie. Als de berg niet naar Mozes komt dan maar andersom.

Iemand een goede suggestie ?

Groeten,

Paul.

Is een heel goed idee! Een goede ontvangst is verzekerd en over het eten enz zal ik maar niet beginnen, zeker?

Zag ik dat jij een Zeeuw bent?

Groeten,

Peter.

Eigenlijk ben ik een zeeuwsch-vlaming, met de echte zeeuw (die zunige) heb ik niet zo veel.

Ik ben vegetarier dus neem ik zoals gewoonlijk mijn broodtrommeltje mee.

In mijn trommeltje gaan altijd de schijfjes komkommer mee die ik bij mijn beauty-slaapje heb gebruikt.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie
Ik heb zo'n rotkop, dat wil je niet weten. Zelfs mijn vorig jaar overleden Engelse bull zag er beter uit dan mij. Maar mijn kindjes zijn wel mooi.

(dit is uit kennismaking)

Eigenlijk ben ik een zeeuwsch-vlaming, met de echte zeeuw (die zunige) heb ik niet zo veel.

Ik ben vegetarier dus neem ik zoals gewoonlijk mijn broodtrommeltje mee.

In mijn trommeltje gaan altijd de schijfjes komkommer mee die ik bij mijn beauty-slaapje heb gebruikt.

Groeten,

Paul.

Als ik die twee post bekijk constateer ik dat de komkommer schijfjes opgegeten zijn voor het beauty-slaapje. =D Haha sorry.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...