Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa's gespot


ticce

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag ook Vespa's gespot in Gent... In het centrum, echt het centrum centrum, weet niet juist welke naam ik het moet geven :-P

Eerst zag ik een Zwarte GTV denk ik. Iets verderop stond een Vespa 150px in 't lichtgroen en een witte 50 (oude dus). Heb op die enkele uren toch wat Vespa's gezien. Later nog een rode Special.

Link naar reactie

@ mijne fooraap: ge ga toch moeten oppassen ze!!! Want als ge naar uw maitresse gaat, dan gaan ze da hier wel iedere keer opzetten da se u in de buurt van petitami gezien hebben!!!! hahhaaaa

Trouwens Kaboo!!! ik em uwe vespa ook al dikwijls aan petitami zien staan!!!! hahahhaaaa En nog andere leden van de vespaclub ook ze ;-) Kzal maar geen verkeerde gedachten krijgen zekers

Link naar reactie

ik zie elke ochtend en avond in een garage ergens opt zuid in Antwerpen nen bangelijk knappe vespa PX in bordeaux met zwart en die stickers zijn ook fantastisch die erop hangen! ;-) Ik heb een vermoeden wie de eigenaar is maar hij of zij is redelijk schuchter denk ik want ik zie die nooit...

Link naar reactie

@ px van de sluze: zoveel jongeren komt ge in "petitami" ni tegen ze ;-) Iedereen in Gent en omstreken weet wel wa da is ;-) Daar kunt ge overdag (en ook s nachts) op hotel gaan om een middagdutje van 2uur gaan doen :-p

@dries: daar was idd veel volk in gent he, kvond het best ne gezelligen boel daar ;-) Kheb weer op wa gezichten nen naam kunne plakken se (of ist op namen een gezicht kunne plakken?). Zou iedereen de volgende keer gaan naamkaartje opsteken?? hahahaa

Link naar reactie

@ Foorteefje

En waar is dat dan juist dat zogenaamd café/bordeel (oei mag ik dit hier wel zeggen) LOL

En blijkbaar weet heel Gent wat dit is, zegt dit dan veel over de gentenaar of hoe moet ik dit dan opvatten (iedereen is daar vriend aan huis ofzo? Of vaste klant) hahahahahahahaha

Ik wil daar dan wel eens gaan slapen voor 2 uurtjes

Link naar reactie

Lap, kzen hier weer over iets begonnen!!! T poephotel van gent!! hahahaa

Wel Erix, da ligt naast Kaboo zijn huisje ;-) Kwestie da ni iedereen hier ga denken da kaboo en zijn vrouw alle dagen daar gaan kameren omda hunne vespa daar staat e!!!! Kzou ni willen dat den 3e wereldoorlog hier ontstaat op da forum :-)

px van de sluze: tja, kben daar me mijn fooraapje ook eens een bubbelbaddeke gaan pakken en een middagdutje gaan doen ;-) Tot zover mijn ervaringen daar hé hihihi

Link naar reactie
ik zie elke ochtend en avond in een garage ergens opt zuid in Antwerpen nen bangelijk knappe vespa PX in bordeaux met zwart en die stickers zijn ook fantastisch die erop hangen! ;-) Ik heb een vermoeden wie de eigenaar is maar hij of zij is redelijk schuchter denk ik want ik zie die nooit...

@Erix.. ik heb dien ne keer gespot, achtervolging ingezet, moest goe doorhalen om te kunne volgen, tis precies ne rappe ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...