Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kosten revisie px200 motor


De Nice

Aanbevolen berichten

Dag iedereen, even een vraagje voor een vriend van mij die "netloos" is thuis. Hij wil zijn px200 motor laten reviseren, dus blok openleggen en pakkingen ed. laten vervangen, tevens moet zijn koppeling nagekeken worden. Iemand een idee hoeveel werkuren dat ruw geschat zijn ? Of hoeveel Scootermarket hiervoor vraagt ? Ik weet dat als ik Danny bel van Scootermarket dat hij zal zeggen dat hij dit ter plaatse moet bekijken (als blok open ligt) en me dus geen ruwe schatting kan geven. T is maar om een idee te hebben en er vanuitgaande dat er met de motor niks mis is... Cheers, Denilson

Link naar reactie

Volledige revisie bij Scootermarket is rond 600 à 650 €. Vorig jaar hé.

Ik dacht dat ze bij scootermarket een forfait vragen voor een volledige revisie. Natuurlijk als de krukas, zuiger enz stuk zijn dat loopt de prijs op.

Een revisie is volgens mij de pakkingen vervangen, bourages, koppelingsplaatjes, bougie, ontstekening nakijken. Misschien nieuwe lagers ?

Zet maar op het forum wat uwe maat uiteindelijk heeft gedaan en wat hij daarvoor betaald heeft.

Link naar reactie

Hoi Denis, heb net de PX125 van Ann laten reviseren bij Danny, ook zonder grote kosten zoals krukas enz.. Blok is volledig gekuisd en open geweest, koppeling volledig uiteen, alle pakkingen en andere handel vervangen, en elk stukje nagekeken en vervangen indien nodig. En ik sluit mij aan bij Spiceman dat je moet rekenen tussen 600 en 750 euro. Ik vermoed dat een 200 niet zoveel verschilt van een 125 dat je daar met een enorm prijsverschil zit. Dus...succes aan je "gehandicapte" vriend.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Thanx lads voor de replies, ik zal hem het "goede" nieuws melden. misschien kan hij zelf zijn blok eronder uit halen en hem dan binnenbrengen, enfin ik laat het wel weten als de werkzaamheden zijn uitgevoerd... greetz, Denilson

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...