Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke Vespa


Dodi

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben het een beetje moe om met de wagen in Gent rond te rijden en zoek een leuke Vespa voor stadsgebruik. Ik dacht aan een PK50'tje, maar apprecieer raadgevingen van mensen met ervaring... Ben geen snelheidsmaniak (lukt trouwens toch niet in druk stadsverkeer), en wil eerder relaxed kunnen rondrijden.

Graag had ik ook mijn vriendin af en toe achterop meegenomen, maar ik weet niet of dat kan met dit model. Lukt zoiets en is het nog praktisch?

Mvg en hartelijk dank voor mogelijk advies.

D.

Link naar reactie

Hello,

Zeker een vespa kopen, eender welk model...

Ik heb zelf een PK50XL en neem mijn vriendin al wel eens achterop en dan gaat prima, je rijdt enkel wat trager. Maar hoe langer je je vespa hebt wil je ze eigenlijk voor jou alleen, lol, then you' re so much more in love!!!!!!

Ciao

Link naar reactie

Ik persoonlijk vind het verschil tussen een standaard pk50 en een 125 behoorlijk groot. Het voordeel van een pk50 is dat je er eentje zal vinden die een pak goedkoeper is dan een 125. Nadeel is dat de ring van Gent enorm lang is met een 50 ;o) Soit, als je enkel in de stad zelf rijdt, dan zul je het wel rekken met een 50... easy going ;o) Er zijn er trouwens veel te vinden tweedehands.

Link naar reactie

Bedankt voor jullie adviezen... Misschien moet ik inderdaad nog es rondkijken of ik niet een modelleke zwaarder neem. Feit is dat het zowiezo een investering is en ik misschien iets dieper in de portemonnee moet tasten voor t comfort als ik er ook es naar buiten Gent mee wil. En mijn Rolleiflex moet natuurlijk ook altijd mee als rechtgeaarde paparazzi ;)

D.

Link naar reactie

heb jij je rijbewijs van voor 89 DAN GAAN ER NOG MEER DEUREN OPEN WANT DAN BEN JE IN HET BEZIT VAN EEN MOTO RIJBEWIJS EN KAN JE EEN 200 OF 250 AANSCHAFEN ALLEE VEEL SUCSES;-)

admin: niet roepen aub !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...