Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verzekering 2vespa's


steven1

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe jullie dat doen om meerdere vespa's te verzekeren?

Heb gelezen dat jullie meer dan 1 vespa hebben, ik heb er 2 maar kan natuurlijk maar met 1 gelijk rijden.

verhangen jullie dan de baanplaat op de andere of eventueel 2 duurdere verzekeringen dan?

groetjes steven

Link naar reactie

bij een oldtimer verzekering heb je wel beperkingen!!!

Zo mag je alleen maar rijden als het klaar is en je mag maar in een straal van een aantal km rijden vanaf thuis!

Je mag enkel wel verder rijden bij georganiseerde oldtimer evenementen!

Dit heb ik toch altijd al gehoord van andere mensen die een oldtimer auto-moto hebben staan en zo is ingeschreven.

Mijn verzekeringsagent zegt juist hetzelfde,ben vandaag onze oldtimer (vbb 1960) ook ingeschreven maar niet als oldtimer,anders had ik teveel beperkingen!

Grtz Michel

Link naar reactie

@ coco: je hoeft geen lid te zijn van een club om een oldtimer verzekering te krijgen

@ Fooraapje: klopt ook niet hoor, al hangt het natuurlijk af van je verzekeraar.

@ al de rest: ERARD verzekering verzekert je oldtimer vespa vanaf 87€/jaar (voor 125cc). Je mag er mee in zowat heel Europa rijden, en er zijn geen beperkingen voor de chauffeur .. iedereen met een geldig rijbewijs is dus verzekerd. Je mag overdag en 's nachts rijden, in de week en in 't weekend.

Enige beperking: geen dagdagelijks woon-werk verkeer.

De tweede vespa is goedkoper .. Ik heb een 125cc en een 50cc samen voor 111€ verzekerd.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...