Ga naar inhoud
Vespaforum.be

altijd problemen


Stephan

Aanbevolen berichten

niet te ge lo ven ik heb nog geen meter gereden met mijn 200 en na een week komt de olie er al uit langs het achterwiel wel niet zo veel op de velg en band geen olie enkel op die zwarte plaat van de remschoenen. ('en overal nieuwe dichtingen gestoken he en de juiste !!') moet da nog uitzetten misschien ?? !!!!!

begint beu te worden.

Grr

Link naar reactie

opgelet stephan, er zijn blokken waar de oliekeerring in het blokje zit en een gesloten lager met vet erin aan de buitenkant (doorgaans in het GS200 frame gemonteerd) en er zijn ook blokjes met de lager in het blok zit en de oliekeerring aan de buitenzijde (doorgaans gemonteerd in de gewone PXen), wat ik zou doen in u geval: is de oliekeerring nogmaals opmeten, ook hier zijn er verschillende modellen! en evt een gesloten lager monteren, al is nu in het blokje of er buiten, één ding is zeker olie kan er niet meer door, succes, janneman

Link naar reactie

mja :( alles is vervangen en nieuw vanbinnen en vanbuiten. en goed gemeten en al. en algelijk olie. denk dat die oliekeerring een fabricagefout is. nuja kzal eens zien of daar blijft olie uitkomen. misschien stopt het vanzelf. het zou de eerste keer niet zijn lol.

btw tis een px200 van 83 met de keerring vanbuiten maat: 83 27x47x6.

Link naar reactie

of er is een baantje uitgesleten op de as van uw remtrommel.

VGr nico

Een dichte rollager gestoken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...