Ga naar inhoud
Vespaforum.be

80cc uitgeboord?


stele

Aanbevolen berichten

van waar komt hij? Als 't nen duitser is dan heb je veel kans dat er een Malossi 139cc op zit. Kijk eens naar de cilinder, als er malossi of een andere naam zoals Pinasco of zo opstaat dan heb je prijs :-)))

Ofwel heb je een grotere carbu (si 24/24), of een pk50-vliegwiel, dat kan ook al eens helpen.

Laat maar eens weten, heb ook zo'n getuned motortje liggen, heb er nog niet mee gereden

dus ben benieuwd.

Link naar reactie

Het is idd een duitser. Vlak nadat ik hem kocht heb ik hem laten nazien bij Peter van Motorkid. Hij heeft er toen ook naar gekeken/geluisterd. Het enige wat hij kon doen was een nieuwe knalpot, vandaar de sito+ voor 125cc.

Cilinder draagt merknaam Piaggio.

Zal morgen eens een fotoke trekken.

Hetgeen mij eigenlijk het meeste stoort is dat iedereen mij van ver hoort aankomen en het gemis van het typische vespageluid.

Link naar reactie

idd Stele zijne vesp hoor je van ver aankomen (vind ik persoonlijk niet zo erg moest dat bij mij het geval zijn)... Steven, ik denk dat de oorzaak wel bij je sito + kan gezocht worden, anders moet je is horen achter een originele uitlaat ? ik heb er nog één liggen, maar is van mijne pk125 en weet niet of die past op die van u...vrees er een beetje voor...

En na enkele zomerritjes samen met Stele kan ik beslist wel zeggen dat zijn 80cc zeker GEEN 80cc is ! Ik had soms moeite hem bij te houden !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...