Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geweldig forum!


TheFox

Aanbevolen berichten

Hi iedereen.

Ik heb een drietal weken geleden mijn eerste Vespa tweedehands gekocht.

Een P200e van 1987. Vorige week hebben we ook nog tweedehands een PX125e voor mijn vrouw gekocht. Allebei met wat werk aan, maar ze rijden al!

Ik volg dus al een tweetal weken dit forum en heb hier al heel wat info gevonden.

Daarbij links en rechts een al dan niet pittige discussie maakt het helemaal af.

Dus, bij deze, proficiat aan de moderators en, zonder dat jullie het wisten, bedankt aan de leden voor de meestal zeer goede en correcte info.

We worden in elk geval lid van de Antwerpse club en ik hoop in het forum af en toe een bescheiden bijdrage te kunnen doen.

@Erix: innige deelneming, kzag je Vespa moedeloos staan wezen bij Scootermarket. Ik hoop dattie snel beter wordt.

@Rene: mijn profiel is ingevuld! Happy sailing.

Groeten aan allen,

The Fox.

Link naar reactie

@ Thefox

Ondertussen ligt mijn vespa volledig uit elkaar, de herstellingswerken kunnen beginnen! Nu herspuiten, rechttrekken achteraan en wachten op onderdelen dan alles terug in elkaar steken en rijden maar! Hopelijk rijd ik binnen een maandje terug rond :-)

Link naar reactie

Hier tzelfde, heb 10 jaar na mijn 1ste 50ccke nu ook een px'ke gekocht , en ben nu ook al een tijdje alle discussies aan 't volgen, heb al ontzettend veel bijgeleerd. Ook proficiat aan Jurgen met een geslaagde "FRISSE" look aan het forum te geven.

Link naar reactie

Ik ontdekte hier een maand geleden idd een mooi en leuk forum, en bovendien, was ik zelfs nog niet aangemeld of ik werd al getrakteerd op heuse veranderingen in de layout, nog mooiere veranderingen, dat mag gezegd. En de kleine akkefietjes, ik modereer soms op een ander forum, blijkbaar is dat gebikkel eigen aan het moderne internet. Ik til daar niet zo zwaar aan, heb er soms zelfs plezier in.

Ik hoop hier binnenkort wat mensen al scooterend tegen te komen, maar mijn wesp moet zijn vleugels nog krijgen. En dat kan nog wel even duren, dus voorlopig ben ik te voet.

Link naar reactie

Plezier, daar gaat het inderdaad om. Daarom dat ik de akkefietjes en het gebikkel relativerend benoem als zijnde "een pittige discussie". Keeps life simple!

Voor de rest helemaal eens met de woorden die ons gegeven zijn door "PX van de sluze": "laat dit een blog van positivisme worden, een zee van liefde tussen al die discussies"

Voor iedereen wat, kan het beter?

(mijn moeder ook weer gelukkig, dit lijkt de Bond Zonder Naam wel)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Hier even bedankje uit Rotterdam.

Heb ook al zeer veel opgestoken van jullie Vespaforum...

Elke dag als PC aan zet "moeten" Wij gewoon even een kijkje nemen,,,

Bijna een Verslaving,Virus,Gekte die Vespa's voor ons,

Groeten en Bedankt dat dit forum er is,

Andre en Karin

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...