Ga naar inhoud
Vespaforum.be

px start ni meer!


sammie

Aanbevolen berichten

Hello!

Ik moest even voor "werken" mijn vespa platleggen, ik til hem terug op en wil hem starten maar geeft niks. Heb ik nogal gehad...verzopen (of hoe zeggen ze da) en na een tijdje start hij terug, maar deze keer is het nada! De electrische starter doet zelfs niks meer..hij krijgt em amper rondgedraaid. Dus proberen te kicken, nog niks. In gang lopen leverde ook niks op. Moet ik gewoon even wachten en straks nog is proberen of is er iets anders aan de gang?

Merci voor de antwoorden

Sam

Link naar reactie

wat lees ik allemaal, platleggen, elektrische starter, dus dan heb je een batterij, daarin zit zwavelzuur, als je de scooter platlegt dan loopt het zuur eruit en dan zal hij ook niet elektrisch meer starten, dus opletten met platleggen, ik hoop voor je dat hij alleen verzopen is.

Hello!

Ik moest even voor "werken" mijn vespa platleggen, ik til hem terug op en wil hem starten maar geeft niks. Heb ik nogal gehad...verzopen (of hoe zeggen ze da) en na een tijdje start hij terug, maar deze keer is het nada! De electrische starter doet zelfs niks meer..hij krijgt em amper rondgedraaid. Dus proberen te kicken, nog niks. In gang lopen leverde ook niks op. Moet ik gewoon even wachten en straks nog is proberen of is er iets anders aan de gang?

Merci voor de antwoorden

Sam

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...