Ga naar inhoud
Vespaforum.be

is een PK50XL minder


ticce

Aanbevolen berichten

ongeveer een week geleden hoorde ik, aan mijn werk (ristorante La Tavola Italiana), iemand zijn vespa ( een prachtig licht oranje PX) starten. ik dus direct naar buiten om goeiendag te gaan zeggen (omdat mijn vespa daar ook stond) en die gast lacht mij uit omdat mijn vespa MAAR een 50CC is!!! misschien iemand van het forum? twee dagen erna heb ik mijn vespa achter de zijne geparkeert op de meir, uit colligialiteit en respect!!! Viva la vespa.

Ciao a tutti

Link naar reactie

V oor E cht S uper P lezier A angepast aan zijn gebruiker.

50, 125, 150, 200, 250, allemaal echte.

Stalen zelfdragende carrosserie, italiaans design, vliegtuigvoorwiel uit de tweede wereldoorlog.

Als je het echt wil weten, je 50 cc gaat minder hard dan die 125 en die 125 van die on-echte Vesparijder gaat op zijn beurt minder hard dan de mijne en Cavalierslokeren die steekt ons nu allemaal voorbij, maar dan wél met een vriendelijke groet.

Die kerel die zo laattdunkend over jouw 50cc doet riskeert wel door zijn 'Italian Herbie' vroeg of laat, wanneer het hem het minst zal passen, in de steek gelaten te worden. Vespa's nemen altijd wraak op hun eigenaars als die niet echt in Vespa geloven, zowel de oldtimers als de nieuwe generaties. Zit in hun motortjes ingebakken.

(NB, ik streel de mijne altijd even héél zacht voordat ik op de startknop druk!)

Link naar reactie

Heb die scooter ook al zien staan in de buurt van de drie koningenstraat , maar begot nie weten wie die is. Ik denk dat die gast is vergeten dat hij waarschijnlijk ook me ne 50 cc is begonnen ofwel voor zen achttien nooit op ne scooter heeft gezeten.Nie aan trekken .

Link naar reactie
...

Wàt streel jij precies voor je op de startknop drukt? Weirdo !! :-))

...

Euhm, de rechterbil natuurlijk, van voren naar achter en dan kom ik met een galante handbeweging met m'n duim naar het gevoelige knopje terwijl ik met mijn vier vingers zachtjes da gekruld gevalleke (het rechtse, om toch maar niks van dat opwellend geweld af te remmen, wat wél gebeurt als je het links doet)naar me toe haal ...

Euhm, wa gaat em nu weer denken ?

Het gaat dus wel over mijnen ET 4 hé. allez, excuseer,(straks wil ie wéér ni starten als ik niet correct zeg: "Mijne ET 4 125 L").

Bij nader inzien zou "Die ET 4 125 L, die mij bezit", misschien nog correcter zijn.

(Linkerremhendel intrekken is electrisch ook goed maar mechanisch minder want dan blokkeer je het achterwiel en moet de koppeling dus meteen al gaan slepen.)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...