Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Help, Vespa komt niet op toeren...


Fongzie

Aanbevolen berichten

@Supervespa: Ik moet toegeven dat Vespasuper ipv Supervespa enorm verwarrend is. "Oh my god" zou Eddy Wally zeggen

Het is sterk dat jij zag dat mijn opmerking over l’Afrique voor jou was.

Voor ik hier op het forum een antwoord geef kijk ik graag naar het profiel van de vrager. Maar dat heeft heus niets met mijn kloten te maken.

Zeg Ralph, gooi die uitlaat eens van onder uwen Vespa Super en probeer dan eens hoe hard ie gaat

Ik zit hier maar te lullen over verlies van mengsel en dat de prestaties merkelijk minder zullen zijn. Maar is dat wel zo?

Rij niet te ver niet alleen voor het lawaai maar ook voor een vastloper.

Wil je zo goed zijn het resultaat hier te melden? Dan hebben de anderen er ook iets aan.

Wij twee worden nog dikke vriendjes zoals Chris en Yves

Doeiiiii van René

Link naar reactie

René ...

Voor de derde maal ... respecteer nu eens mijn beleefde doch dringende vraag om mijn nickname te gebruiken. Is dat nu zo moeilijk man? Of schept ge er gewoon plezier in om de contraire uit te hangen?

ps.: Ja ik heb al zonder uitlaat gereden (uit noodzaak weliswaar) en inderdaad zijn de prestaties dan niet top. Maar als bij Fongzie een verstopte uitlaat het probleem is, weet hij dat al na 50 meter. Da's echt geen probleem hoor...

Link naar reactie

Weet je waarom ik liever Ralph dan supervespa gebruik. Uw schuilnaam doet mij denken aan een super vispla, ik krijg dan grote honger.

Goed afgespoken, ik zal jou geen Ralph noemen. Maar dan moet jij beloven om geen Latijnse woorden te gebruiken. Ik heb in het woordenboek gezocht, in het Nederlands is het -teelbal-.

In al mijn doen en laten zal ik trachten

een mens van goeden wil te zijn

en als ik soms faal vraag ik deemoedig

Supervespa wees uw zondaar genadig.

Amen

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Haal de uitlaat er eens af en rijd eens rond zonder. Als je het dan niet meer hebt dan is het duidelijk dat de 'pot' vol zit, zoniet dan is het iets anders zoals hierboven aangehaald... Succes

Dus dit heeft wel degelijk geholpen dan ;-)

Enjoy the ride!

Ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...