Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gts knipperlicht relais (met geluid)


Pilaf

Aanbevolen berichten

Het is wat stil op het forum dus ga ik jullie maar even vervelen met een zeer “nuttig” topic 🤪.

Ben al een tijdje opzoek naar een knappe knipperlicht verklikker. Het ligt ongetwijfeld aan mijn beperking, lees: afleiding, maar ik vergeet te vaak het knipperlicht uit te zetten na een stoplicht.

Je hebt van die knipper relais modellen met van die zoemers maar dat is geen gehoor, ben bij het stoplicht geen vrachtwagen die achteruit rijd.

Ondertussen heb ik een bak vol met diverse knipperlicht relais, ze werken allemaal maar geen van deze maakt het klik-klak geluid (al zetten ze dat vaak wel in de advertentie).

Vandaag kan bij mij de vlag uit want het verlossende onderdeel is in de brievenbus gevallen. Het is een 2 polig knipperlicht relais gemaakt voor de Kymco en Sym scooters. Gebruik in Google als zoekopdracht: 522 ap relais

Dit relais werkt met gloeilampen en led dus op zowel de HPE als op de modellen daarvoor. Heb ze met succes nu geïnstalleerd op mijn 2014 GTS als de 2022 HPE.

Zie en luister hier naar het resultaat…🥳

8B2C6A98-09EE-49CD-82FE-EBE151EB2D21.thumb.jpeg.75e3cc0c32d3397c10d4e7781d8eb57b.jpeg

 

 

 

 

  • Like 2
  • Wow 1
Link naar reactie
8 uren geleden, nero zei:

Is het geluid voldoende bij draaiende motor?

Zeker, het relais zit bij beide modellen achter de handschoenenkast en die werkt als soort klankkast. Dat klikken is niet te missen met draaiende motor, ook niet met een Akrapovic uitlaat.

  • Like 2
Link naar reactie
2 uren geleden, Pilaf zei:

Zeker, het relais zit bij beide modellen achter de handschoenenkast en die werkt als soort klankkast. Dat klikken is niet te missen met draaiende motor, ook niet met een Akrapovic uitlaat.

Dan weet ik wat te kopen als nieuwjaarscadeau voor een paar van mijn vrienden.  :)

Groetjes, nero. 

Link naar reactie
14 uren geleden, nero zei:

 

Is het geluid voldoende bij draaiende motor? 

 

Speciaal voor Nero..tussen de buien door 😉. Met de standaard uitlaat hoor je het klikken nog beter.

Mooi nieuwjaarskado voor een leuke prijs…

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...