Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa 150 T3 messerschmitt


schelmke

Aanbevolen berichten

euh...ik van dat zadel vanaf willen ???? van mijn nierstenen ja en van m'n hoofdpijn en van mijn acute diaree als ik die topic op het forum had gelezen van "heeft iemand mij gezien" en " dronken op de vespa "

nee speedy , die staat klaar om onder te dompelen in de resto...

Link naar reactie

hela super de fortokes zijn supereb !!!

alleen is deze mini-vespa voor de kindertjes of ben jij een dwerg !! - met alle respect voor de liliputters...

er bestaan ook hoge drukreinigers om je vespa te reinigen of een peter-sponsje doet ook al wonderen...beste super je HOEFT geen wasmachine te gebruiken en als je het dan toch niet kan laten ... .gebruik dan het wol-programma.

bedankt voor de moeite

aan stanneman...is die "lol" uitlachen of lachen want anders kom ik u persoonlijk een klets op u blote kont geven...

Link naar reactie

@Stanman:

Dat gaat niet, Super heeft hetzelfde frame en dezelfde zijkassen als een Sprint, dus de linker zijkas is niet demonteerbaar voor het reservewiel, maar is een opbergvak met een deurtje...

@Schelmke:

Dus je gaat die scooter restaureren met het verkeerde zadel?

Link naar reactie

Gaat nog niet, de onderste rand van het frame maakt van een Rally en lange boog naar achter toe om plaats te hebben om je reservewiel te demonteren, en van een Sprint/GL/Super loopt de rand recht maar met een uitstulping van het wiel weg (waar trouwens het chassisnummer staat) waar de zijkas tegenaansluit.

Dus als je een Sprint/GL/Super zijkas tegen een Rallyframe plaatst, dan zit er een opening van +/-10 cm waar ze niet tegen mekaar aansluiten, en da's een beetje veel om op te lassen of om op te vullen met plamuur...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

@ het speedy racertje...een verkeerd poepekezit ????

het betrefd hier geen WC-bril hé

op je profiel sta je met een zwarte bril wat best wel mooi is maar zet die nu eens af en kijk dan nog es naar m'n messerschmitt...en kijk ..ja,ja het juiste zadel !!!!

je mag jezelf ook eens persoonlijk komen overtuigen in de kruiningenstraat te schoten

wees welgekomen

Link naar reactie

Trust me on this one, you have the wrong seat...

Jij hebt een zadel voor een Duite GS160, zijnde de GS4, en terwijl dat ook een zadel is van 'Denfeld', is het daarvoor nog niet het juiste zadel voor die sooter.

Op jouw scooter moet een Denfeld-zadel staan voor op een GS3, zijnde de Duitse GS150, en dat ziet er toch net iets anders uit...

IMG_1781.JPG

But hey, what do I know!

Link naar reactie

enerzijds heb je de proef doorstaan en moet ik toegeven dat m'n poepekezit van een GS 4 T4 is...anderzijds moet ik me zéér excuseren en boete doen...

omdat ik me belachelijk heb gemaakt verdien ik het dan ook om vernederd te worden en stel voor dat jij de straf mag bepalen.

ook zit ik nu met een zwaar probleem daar ik me een ander ( juist ) zadel moet aanschaffen wa wederom een paar honderd eurokes kost...m'n vrouw zal lachen en ze zie nog steeds groen van m'n euro-avontuur op de imola-beurs

alle info over de messerschmitt stukken is dan ook welgekomen...

nogmaals sorry speedy en bedankt voor de mooie foto , vergeet m'n straf niet te melden...

Link naar reactie
Denk wel dat uw zadel van ne GS4 is ; zie www.gs4.de : is duidelijk niet voor de dalende lijn van de GS150/Messerdude...

N

Allez Speedracer, ik ben blij dat we 20 dagen na de feiten er nu over eens zijn dat we op een verkeerd zadel zitten ;o))

Cheers,

Nic

Link naar reactie

Goh, straf, 20 weesgegroetjes en 7 onze vaders...

neeje, maar als j ooit een ander zadel zou kopen/vinden, en je wil van dat zadel af, laat mj dan iets weten, ik ben eventueel wel geïnteresseerd want dan kan ik mijn verhoogde GS160-naftetank monteren, enkel die zadels en die van en Rally zijn daarop voorzien.

blij dat we 20 dagen na de feiten er nu over eens zijn

Nic, you know, and I know, but what do we know...! :-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...