Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inspiratie voor Driezza...


Speedracer

Aanbevolen berichten

Waw, en dat met zo'n type moto !!!

Heu, Dries, als jij zoiets wil doen met een Vespa moet je misschien toch eens uitkijken naar eentje die rijdt??

Pas op, ik ondervind momenteel ook weer eens hoe het voelt om met een Vespa NIET te rijden.

Godver.

Link naar reactie

Mijn motor is niet meer in de staat waarin hij zich zou moeten bevinden voor zo'n jonge scooter. Abnormale slijtage, blablabla, te rap rijden blablabla, te rap optrekken, blablabla, ...

Als ik deze zomer op reis ga en 1000 km moet rijden kan ik er blijkbaar beter 10 dagen voor uittrekken en maar 20km/u rijden.

Duidelijk veel ongenoegen van mijnen kant. Maar niet getreurd, zo'n buien waaien ook weer over.

Link naar reactie

Zoals voorspeld; die buien waaien over.

Ik ben net mijn vernieuwde zwarte madam gaan ophalen en was al meteen weer verliefd. Wel weer 100km roderen en dat zal veel discipline vergen want hij is veel vinniger nu er geen valse lucht meer binnenkomt, en wellicht ook omdat hij nu eindelijk afgesteld staat als een 200 en niet als een 125/150. De vonk zal nu eindelijk op de goeie moment komen.

Bij mij is de vonk ondertussen al weer overgeslagen.

Oef

Link naar reactie

dat wordt dus 1000 km uiteraard ipv 100km

Trouwens, ik ben nu 150km verder en hij rijdt goed maar klinkt een stuk zwaarder. We zullen zien binnen een paar honderd km als ik voorzichtig eens een beetje hoger in toeren ga.

so far so good

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...