Barte 4 Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 Hi Allen Ik wil mezelf - na het lang te verdringen en met de Vespa van mijn vriendin wat te rijden - graag een vespa aanschaffen, en mijn oog is gevallen op een PX 125 . Ik zoek een model bij voorkeur uit jaren '80. Hoeft zeker niet in perfecte staat zijn, moet wel technisch in orde zijn en vlot starten. Bedoeling is om er puur recreatief mee rond te rijden, en bij te leren door er zelf aan te knutselen. Cosmetisch mag er zeker werk aan zijn, belangrijkste is dat de basis nog helemaal goed is. Indien iemand me hieraan kan helpen, of me kan doorverwijzen, laat me zeker weten Alvast bedankt! Bart Quote Link to post
Barte 4 Posted July 14, 2020 Author Share Posted July 14, 2020 upje, nog steeds het internet aan t afspeuren naar PX van mijn dromen Quote Link to post
Barte 4 Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Mag op slot, net gekocht 1 Quote Link to post
DD_ves 401 Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 57 minutes ago, Barte said: Mag op slot, net gekocht Foto’s! 👍 Quote Link to post
Barte 4 Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Te zien in de categorie aangeboden, px van kidfromAntwerp Quote Link to post
Recommended Posts