Ga naar inhoud
Vespaforum.be

onbekend


DJ Blackdisque

Aanbevolen berichten

1. deze topic gaat hier niet over dus bespreek dat in de thread die ge hebt opgestart, met 'gemixte' onderwerpen wordt het een soep;)

2. is er de mogelijkheid dat jurgen of dave een poll opstart over de nood aan verplichte velden of niet? tis maar een suggestie

3. franky, eerst met djbd lachen omwille van de typfouten en dan nog eens gaan vragen om op uw vraag te antwoorden, ergens vind ik het wel komisch:)

Link naar reactie

1. Hoeveel keer is het echt noodzakelijk dat je weet waar de persoon woont? "Vespa dealers regio X?" "Wie kan me even komen helpen?" "Te koop blablablabl" Voor de rest maakt het toch niet uit als je uit oezbekistan bent of hoe oud je bent.

Je antwoord aan Renoretro toch ook niet anders dan aan Vespamamma.

2. 80% van de bezoekers hebben meer als één Vespa. Uit het profiel alleen ga je niet kunnen uit maken over welke het probleem nu is, tenzij het door de persoon vermeld wordt. en dan is de 2de posting toch meestal "Van welk model?"

Dit is net een laag drempel forum met veel aktiviteit en heen en weer geschrijf.

Houden zo! Wie zijn profiel wil invullen DOEN al de rest wees welkom en enjoy the ride.

Ik stem dus No!

Link naar reactie

Ter info: Bovenaan het forum heeft er een tijdje een mededeling gestaan die vroeg om jullie profiel wat aan te vullen. De meesten deden dat niet... en dan heb ik het niet over 'newbies'. De lage drempel is volgens mij idd de reden waarom er veel volk op het forum afkomt. Om eerlijk te zijn, bij andere fora die ik bezoek vul ik ook zo weinig mogelijk gegevens in. Misschien is het ook zo dat vele 'newbies' de knop 'profiel' gewoon nog niet gevonden hebben... net zoals de knop 'zoeken'. Enfin, 't is maar een stelling...

Link naar reactie

over pietluttigheden gesproken...

zit er iemand op www.thefastforum.be ? (voorheen www.motorforum.be)

wel daar zetten ze soms ook bij woonplaats: 'in het hol van pluto', of 'in men poep'...en de moto ziet ge wel aan de avatar, of vaak wisselt dat zo vaak dat het geen zin heeft van erbij te zetten, zij die het moeten weten zullen het weten , maar op de duur ontstaat hier een soort racisme tegen mensen die hun profiel niet invullen.

Link naar reactie
Toch wel een kleine nuance tov je vorige post, DJ. Het is nogal wiedes dat als je een vraag op het forum post betreffende bv een vespadealer in je buurt dat je er je eigen regio bij vermeldt. Maar daarom moet je je nog niet zitten ergeren op mensen met geen regionaal of leeftijdsgebonden vragen die hun woonplaats niet vermelden.

@ franky om consequent te blijven : t.o.v. , bv. , ergeren aan ...

Link naar reactie

Om te zeveren of gore praat te vertellen hebt ge alle reden om u achter een nietszeggende schuilnaam te verstoppen. Maar als het techniek betreft weten de meeste leden graag met wie ze te doen hebben. Ook is de uitleg niet zo eenvoudig als die aan een strijkster gegeven wordt. Voor een hersteller van liften gaat dat wat eenvoudiger.

René

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...