Jump to content
Vespaforum.be

Pk50S voorvork olie


Fer

Recommended Posts

Kan iemand me informeren over de hoeveelheid cc in een gereviseerde voorvork van een PK50s. 

Bij voorkeur ook het type olie welke ik het beste erin spuit  

Alvast enorm bedankt!!

Fer

0886910C-CF83-4F73-BB45-58BE6F319A0C.jpeg

Link to post
Op 21/8/2019 om 11:41, Frissenappel zei:

Pk50s heeft een vetvork. Tenzij je de schokbreker bedoelt?

Ik gebruik gewoon industrieel lagervet of facom lithiumvet. 

Bedoelde inderdaad de schokbrekers.

deze zijn volledig aangepakt en nu moetendeze gevuld worden met olie? Maar welke en hoeveel is de vraag die ik nergens beantwoord krijg. 

hopelijk hier op dit forum...

Link to post

Bij mini 4 takt hydraulische vorkjes gebruik ik sae10 en als ze verlaagd zijn sae 15. De 15 is iets dikker dan de 10 voor een iets hardere vering. 

Ik heb nog nooit een schokbreker van een vespa gereviseerd, ik koop gewoon ofwel een nieuwe of een betere variant. dus daar kan ik je verder niet mee helpen. een nieuwe schokbreker kost je rond de 20euro.

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Bernard83
      Ik weet dat dit een terugkerend topic is, maar zelfs na het grasduinen in de talloze topic (ook abroad) vind ik niet het juiste antwoord:
      - pinker RA werkt niet
      - alle andere pinkers werken normaal
      - lamp vervangen
      - kabel in bil , kabel + socket, socket opzichzelf gemeten (met klassieke multimeter een verbindingstest, geeft aan dat de stroomkring doorloopt)
      - massa (de veer vd bil en het aanhaakpunt) schoongemaakt en geschuurd (bloot contact)
      - bush stud (het contactpunt met het frame) met contactspray schoongemaakt
      - bush stud uitgemeten met draaiende motor (Q: multimeter in bush stud/ multimeter aan frame --> wat moet ik eigenlijk meten van waarde?)
      - volgens schema is de RA-zijde verbonden met Vi (violet) (Q: wat kan ik hier nog aan meten?) zie foto kabelboom
      - Q: indien de pulsator (pinker relay) zou defect zijn, dan zou de RV-pinker ook niet werken denk ik? Correct?

    • By Bernard83
      €40
      1500 km - gebruikssporen
      zonder piston
      https://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+cylinder+dr+177+cc+_10001000?fbclid=IwAR0tv36nneOAADuu1qpldfOoSnzmRc7w8aoykr3uFyovHqpHPvGFsOa3ivw
      locatie: regio Gent




    • By Bernard83
      €70
      original Piaggio vliegwiel incl. E-start-krans (PX125 `11, ca.: 2480g)
      kan worden verkocht samen met werkende stator (12 spoel) - cdi & startmotor
      https://www.sip-scootershop.com/en/products/flywheel+piaggio+for+vespa+_64242600?fbclid=IwAR1ew6t5tzYPQkA9EzWzNWqJOlZeG9y8Sg3HumiYTfAl22bGZzmmrOLG8jQ
      locatie: regio Gent


    • By Bernard83
      €75
      klassieke SIP ROAD-uitlaat met gebruikssporen (geen roest!)
      https://www.sip-scootershop.com/en/products/echappement+racing+sip+road_24156200
      locatie: regio Gent



    • By MarioB
      Hallo, ik wil mijn vespa verkopen voor 2800 euro. Wat denken jullie ervan, is dit een mooie deal of niet?
      Grt Mario



×
×
  • Create New...