Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bonk...


Marx

Aanbevolen berichten

Zijn er hier meer mensen die ne smallframe rijden en de grond raken als ze ne bocht maken naar links?

En dat gebeurt als ik ne verkeersdrempel pak. Het stuk van me zijstandaard is al es in contact met de stenen gekomen en me uitlaat, standaard banaan op een PV, ook al es.

Doe ik echt iets verkeerd of is me achterveer nie best meer...

Link naar reactie

als u achterveer te los staat, dan had je doffice al je inlaatstuk afgebroken!

trust me...

is da de juiste lengte van veer...

ik raak ook af en toe de grond met m'n uitlaat maar die hangt wa lager dan n simpele 'banaan'...

rijgedrag aanpassen?

anders ns n ritje samen doen, ik achter je en rij-instructies geven : )

Link naar reactie

Ik doe nie anders... met beide zijden van m'n pekkel... vraag maar aan vespaclub "de kust"... telkens weer eens goe schrikken, da wel...

Groeten

Link naar reactie

Had dat met pv ook, toch geen veer van de staander verloren of kapot. Dan springt da naar beneden en idd zoals teddy kgb zei: rijgedrag aanpassen is miss ook een optie...

Have fun.

Sprima.

Link naar reactie

Merci mannen.. rijgedrag aanpassen dus. Meer naast hangen zodat ik harder kan gaan zonder plat te leggen, klinkt goe.. Mocht je ne zwarte PV zien met ne dude erop met zwart jack, die naast ze pv'ke hangt in het Antwerpse its me ;)

Link naar reactie

Hey MarX

'k ben u nog altijd ni tegengekomen op straat zenne of den boogaloo... Is alles voor de rest ,nog in orde met de carbu enzo? Ga je mee naar Oostkamp? Zoja dan zie ik u wel aan Linkeroever hé.

Ciao

EriX

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...