Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ritje 24-06


Stephan

Aanbevolen berichten

okay! maar het zal wel na elven zijn peis ik.

nadien da bbq'tje zal de max zijn!

tot morgen!! (en nu nog vlug een reservewiel fixen!)

Link naar reactie

Ewel ja... 260 kilometertjes... das nie niks... Bedankt voor het leuk initiatief aan " de organisatie ;)"!!!

Volgende keer blijf ik ook voor den BBQ... Ik veronderstel dat de foto's binnenkort online staan

Rijden met die Vespa's heren (en dames)!!! Nie te veel prutsen... Hoewel ik nu zelf weer een oliekeering mag vervangen :(

Link naar reactie

260 km, 9 vespa's, zon (veel zon, en dat is nog steeds van mijn gezicht af te lezen!), weinig miserie, en een super bbq!! super! nog eens merci Frans!

volgend jaar opnieuw, het laatste weekend van juni? foto's mail je maar door, smijt ze dan wel op de kust ze-site ;)

merci voor de toffe dag gasten, en isabelle

tot de volgende! pieter

Link naar reactie

Ja, hele leuke dag. Treffen van oude Fendt tractors tussen de rotsblokken beneden (om de bootjes op te laden) en 1 Black GS ertussen in 't sop, rarara wie? Ja, Speedracer was ook mee. Met dank aan de anonieme Franse Lambrettist die ons via de kortste weg van Calais naar Dunkerque loodste. Zijn gezicht had de zelfde smile als zijn wielovertrek. "Waw, ik ben hier niet de enige scooterist..." Een spontaan ritje dat een jaarlijkse klassieker zal worden... BBQ met plezier opnieuw!! Vespaclub "Kust Ze" is de max!!

Link naar reactie

Enjoyed the ride, enjoyed the company, enjoyed the food...

Dat doen we zeker nog eens opnieuw, en Frans, nogmaals bedankt voor de heerlijke barbeque!

Some crappy phone pics:

cap1.jpg

cap2.jpg

cap3.jpg

Link naar reactie

lol VNB7 meester lasser?

Hoop ik toch.

Tzal een onaangenaam werkje worden hé.

Vgr nico

T'zal wel lukken,maar heb geduld,ik zit momenteel thuis van het werk,wegens blesure aan schouder, ;(

Link naar reactie
ik zit momenteel thuis van het werk,wegens blesure aan schouder, ;(

Duidelijk een goei kiné nodig!!! Bel me maar voor advies... moet ik eens langskomen ;) ?

Link naar reactie

inderdaad,mijn schouder moet gereviseerd zijn.

nieuwe dichtingen en rollagers.lol

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...