Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ritje 24-06


Stephan

Aanbevolen berichten

ok, we zijn al met 5...

zou leuk zijn moesten we met 10 kunnen zijn!

voor de mensen van aan de kust, surf eens naar http://vespaclubkust.f2b.be

(of vespaclubkust.tk mét reclame) en mail me eens wat je hiervan vindt.

(voorlopige site!)

tips en suggesties welkom natuurlijk!

als je je gegevens erbij wilt, mail me maar...

groeten

Link naar reactie

Ja, Breeze, goed bezig met diene site. Doe zo voort. Hopelijk kijkt VC Oostende er eens naar of er iets te doen is, want blijkbaar kijkt niemand van die gasten naar dit forum.

Link naar reactie
Je zal toch wel 70 halen zeker? Da's toch voldoende! En je GS160?

De GS160 is nog altijd motorloos wegens afgerukte kickstarter zo'n 5 jaar geleden :(

Nu ja, nu is het LIMA-gedeelte bij de meester-lasser. Heb er het volle vertrouwen in :) Euh... en gebedje van allen kan ook wel helpen...De GS zal hoedanook nie voor het volgend seizoen rijden... jammer é

De VNB daarentegen rijdt nog altijd supergoe! 70 zal toch wel de topsnelheid zijn vrees ik...

Tot zaterdag

Link naar reactie

speedracer, verwacht nu niet dat ik ook jouw smikkel op die site gooi é...

we willen net méér vespas zien op onze ritjes... lol ;)

Link naar reactie
speedracer, verwacht nu niet dat ik ook jouw smikkel op die site gooi é...

we willen net méér vespas zien op onze ritjes... lol ;)

Ik moet mijn smikkel eigenlijk helemaal niet op de site, hoewel het ontegensprekelijk wel een meerwaarde zou zijn voor jullie site, gezien mijn nu al bijna legendarische beroemdheid/beruchtheid in ons kleine Vespa-minded Belgenlandje, en de pure herkenningsfactor van mensen die mij herkennen en zeggen:" Ah, da's die coole gast, als die zijn kop op de site staat, gaan die mannen van die site ook wel coole gasten zijn!" en zo heb je direct dubbel zoveel man op je rondritjes... :-)

Daarbij genomen het feit dat ik wel van aan het zeetje ben, maar daar ondertussen niet meer volledig woonachtig ben...

Stel jij Jurgen Claeys ook eens op de hoogte van dit initiatief, die zou misschien ook wel es meerijden...

Link naar reactie

@speedracer:

Laat je weten wat je plannen zijn? Ik zou graag met de Vespa naar Oostende gaan, misschien niet naar de rit, gewoon samen heen en misschien zondag samen terug! Vanavond vertrekken kan ook met teusje in LOL! Dieter gaat met de wagen.

Kimkeu

Link naar reactie

Ik zou vanavent vertrekken naar Oostende, maar zou waarschijnlijk maar tegen 20.00u of 20.30u zijn, of is da te laat voor jou?

Denk da'k waarschijnlijk zaterdagavond nog zou terugkeren, maar da's nie zo belangrijk...

Link naar reactie

Breeze & co, ik zal ietsjes voor 11h00 aan de Peniche in Oostduinkerke wachten, je passeert daar toch. Ik zal vanaf daar dan meerijden. Ik ga nu 't een en 't ander halen voor de BBQ morgen na ons ritje. See ye tomorrow!

@ Speedracer en Tia: meegaan is de boodschap!! Het zal mooi weer zijn. Cap Gris Nez is nu ook zo ver niet, hé.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...