Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw


Jeroen Dijck

Aanbevolen berichten

Hallo, Nieuw hier. en ben nog niet zo thuis in de wereld van de vespa's

ik zou graag een Faro basso kopen. nu heb ik 1 gevonden en had ik graag jullie mening gekend.

het is een VM2T van 1954 er is een origineel inschrijvingsbewijs bij van Denemarken motor en chassinr kloppen.
alleen is hij langs de buiten kant blauw grijs. de onderkant en binnenkant zijn nog wit. volgens de verkoper was het verplicht om de vespa's blauw grijs te verven om toegelaten te worden op de Deense wegen. is dit een correct model?

 

http://www.kapaza.be/nl/motos/vespa-faro-basso-1954-118989002.htm

Link naar reactie
10 uren geleden, Jeroen Dijck zei:

Hallo, Nieuw hier. en ben nog niet zo thuis in de wereld van de vespa's

ik zou graag een Faro basso kopen. nu heb ik 1 gevonden en had ik graag jullie mening gekend.

het is een VM2T van 1954 er is een origineel inschrijvingsbewijs bij van Denemarken motor en chassinr kloppen.
alleen is hij langs de buiten kant blauw grijs. de onderkant en binnenkant zijn nog wit. volgens de verkoper was het verplicht om de vespa's blauw grijs te verven om toegelaten te worden op de Deense wegen. is dit een correct model?

 

http://www.kapaza.be/nl/motos/vespa-faro-basso-1954-118989002.htm

heb ook gemerkt op de foto dat de choke hendel (zwarte knop) links onder de zadel bevind. ik vind dit een rara plaats klopt dit voor dit model?

Link naar reactie

Dacht dat je die had gekocht ni verder gelezen dan mijn neus lang is:) maar €7500 vind ik toch een stevige prijs hoor maar als je chasisnummer en motor nummer op scooterhelp.com al eens ingeeft kom je al een pak meer te weten en je moet ze hier ook nog eens inschrijven wat ook nog eens de nodige euros gaat kosten. En idd choke hendel hoort daar niet te zitten links onder het zadel.  En kleur linker bil verschilt met kleur kader 

Link naar reactie
10 minuten geleden, TomVC zei:

Dacht dat je die had gekocht ni verder gelezen dan mijn neus lang is:) maar €7500 vind ik toch een stevige prijs hoor maar als je chasisnummer en motor nummer op scooterhelp.com al eens ingeeft kom je al een pak meer te weten en je moet ze hier ook nog eens inschrijven wat ook nog eens de nodige euros gaat kosten. En idd choke hendel hoort daar niet te zitten links onder het zadel.  En kleur linker bil verschilt met kleur kader 

Hoi Tom, er zijn al belgische papieren bij hij is momenteel ingeschreven in belgië. de deense papieren zijn er enkel bij als documentatie. de vespa draait mooi heeft paar weken geleden rondrit in sint truiden meegedaan naar het schijnt zonder problemen.
op scooter help vind ik niet veel meer dan dat hij van 1954 is. frame nummer : vm2t0103093 / motornr: vm2m0103309
de linker en rechterbil zijn eens over geverfd met een ander kleur misschien eens gevallen. zou het verhaal van de anderre kleur uit denemarken kunnen kloppen.
wat is de reele waarde voor zo een exemplaar?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...