Jeroen Dijck Geplaatst: 15 april 2017 Delen Geplaatst: 15 april 2017 Hallo, Nieuw hier. en ben nog niet zo thuis in de wereld van de vespa's ik zou graag een Faro basso kopen. nu heb ik 1 gevonden en had ik graag jullie mening gekend. het is een VM2T van 1954 er is een origineel inschrijvingsbewijs bij van Denemarken motor en chassinr kloppen. alleen is hij langs de buiten kant blauw grijs. de onderkant en binnenkant zijn nog wit. volgens de verkoper was het verplicht om de vespa's blauw grijs te verven om toegelaten te worden op de Deense wegen. is dit een correct model? http://www.kapaza.be/nl/motos/vespa-faro-basso-1954-118989002.htm Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 15 april 2017 Delen Geplaatst: 15 april 2017 Welkom Jeroen, in de "wondere en boeiende wereld van Vespa"...op het forum zitten hier wel een aantal Faro Basso-kenners met goede raad... Link naar reactie
TomVC Geplaatst: 15 april 2017 Delen Geplaatst: 15 april 2017 Welkom op het forum Jeroen, mooie wesp geniet ervan Link naar reactie
Jeroen Dijck Geplaatst: 15 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2017 10 uren geleden, Jeroen Dijck zei: Hallo, Nieuw hier. en ben nog niet zo thuis in de wereld van de vespa's ik zou graag een Faro basso kopen. nu heb ik 1 gevonden en had ik graag jullie mening gekend. het is een VM2T van 1954 er is een origineel inschrijvingsbewijs bij van Denemarken motor en chassinr kloppen. alleen is hij langs de buiten kant blauw grijs. de onderkant en binnenkant zijn nog wit. volgens de verkoper was het verplicht om de vespa's blauw grijs te verven om toegelaten te worden op de Deense wegen. is dit een correct model? http://www.kapaza.be/nl/motos/vespa-faro-basso-1954-118989002.htm heb ook gemerkt op de foto dat de choke hendel (zwarte knop) links onder de zadel bevind. ik vind dit een rara plaats klopt dit voor dit model? Link naar reactie
TomVC Geplaatst: 15 april 2017 Delen Geplaatst: 15 april 2017 Dacht dat je die had gekocht ni verder gelezen dan mijn neus lang is:) maar €7500 vind ik toch een stevige prijs hoor maar als je chasisnummer en motor nummer op scooterhelp.com al eens ingeeft kom je al een pak meer te weten en je moet ze hier ook nog eens inschrijven wat ook nog eens de nodige euros gaat kosten. En idd choke hendel hoort daar niet te zitten links onder het zadel. En kleur linker bil verschilt met kleur kader Link naar reactie
Jeroen Dijck Geplaatst: 15 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2017 10 minuten geleden, TomVC zei: Dacht dat je die had gekocht ni verder gelezen dan mijn neus lang is:) maar €7500 vind ik toch een stevige prijs hoor maar als je chasisnummer en motor nummer op scooterhelp.com al eens ingeeft kom je al een pak meer te weten en je moet ze hier ook nog eens inschrijven wat ook nog eens de nodige euros gaat kosten. En idd choke hendel hoort daar niet te zitten links onder het zadel. En kleur linker bil verschilt met kleur kader Hoi Tom, er zijn al belgische papieren bij hij is momenteel ingeschreven in belgië. de deense papieren zijn er enkel bij als documentatie. de vespa draait mooi heeft paar weken geleden rondrit in sint truiden meegedaan naar het schijnt zonder problemen. op scooter help vind ik niet veel meer dan dat hij van 1954 is. frame nummer : vm2t0103093 / motornr: vm2m0103309 de linker en rechterbil zijn eens over geverfd met een ander kleur misschien eens gevallen. zou het verhaal van de anderre kleur uit denemarken kunnen kloppen. wat is de reele waarde voor zo een exemplaar? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 20 april 2017 Delen Geplaatst: 20 april 2017 ik vind dat eerder de prijs voor een gerestaureerde of eentje perfect in originele lak. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.