Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wat een weer


larscobbaut

Aanbevolen berichten

Had hetzelde probleem.Kon niet binnen blijven en ben dan maar wat rond de kerktoren gaan rijden.Vandaag wel met het vrouwtje achterop en rit gemaakt in Wallonie en de Vlaamse ardennen.Fijn fijn fijn.Ook eentje gaan drinken bij Mariette 1 euro voor een pintje en 1.25 euro voor een leffe dat zijn nog eens prijzen van de goeie ouwe tijd

Link naar reactie

Deze avond ook wat gaan rijden, echt superweer gewoon. Eerst mijn koppeling hersteld en dan testritje. Morgen weer met gerust hart naar het werk rijden.

Heb net eens op www.kmi.be gaan kijken en voor de komende week ziet het er vrij goed uit. Het mocht er toch ooit eens van komen dees jaar.

Link naar reactie

Eerste slechte ervaring van "het seizoen' gehad bij dit warme weer. 85 aan't rijden op ne weg waar ge 70 moogt, 3 heethoofden in een cabrio naast mij en maar van hun oren maken dat ik op het fietspad moet rijden met mijn "scooterke". En ik reed al uiterst rechts...

Link naar reactie

Mmmm nooit rechts rijden maar eerder int midden of zelf meer naar links. Je geeft zo de auto's de kans om je van de baan te drukken en dat moet je ten allen tijden vermijden! Ze waren gewoon jaloers op uw scooterke... ;-)

Als ze zoiets bij mij flikken dan zullen ze het geweten hebben!

Link naar reactie

Doe ik meestal maar dit was op een lang recht stuk en wou de auto's niet hinderen, en de meesten vlamden mij zonder probleen voorbij uitgezonderd die 3 cabrio-johnny's.

Leuke was wel dat na een paar km ik die mannen terug gewoon ingehaald heb aan een verkeerslicht waar zij in de fille stonden aan te schuiven. Ikke voorbij, gewuifd met het vingertje en weg... . :-)))))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...