Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml valt ongeveer elke 3km even stil


man with helmet

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Probleem is zich terug beginnen voor doen maar dan in iets mindere maten.

Van de moment dat ik het schokken voel opkomen voor hij gaat stilvallen, gebeurd trouwens enkel bij iets langere rechte stukken volgas aan +85km/u , laat ik het gas los, bol wat uit tot pakweg 40km/u en kan dan terug voluit gaan. Lijkt me dat hij dus niet genoeg benzine krijgt... 

Op 100km doe ik 3,5l is dit veel? Teveel om dit door de leidingkjes en filters te krijgen?

Hoe zit dat met die in-line filters? Waar vind ik die juist terug dan? Moeilijk te vervangen?

Twijfel zelf op zoek te gaan of toch nog ergens binnen te brengen, heeft nu 1600km gereden, groot onderhoud en kleppen e d gesteld op 900km. Is bouwjaar 2012, bij vorige eigenaar op 3 jaar tijd 400km gedaan, 1200km bij mij op 5maanden...

Maar nu heb ik ook nog pinker die het niet doet, kmteller en wijzer die het vanmorgen begeven heeft en ik wil sport-uitlaat en luchtfilter en misschien grotere sproeier plaatsen. 

Ik twijfel om hem gewoon naar. snd-scooters te brengen en er zo makkelijk/sneller vanaf te komen voor wat meer geld...wat denken jullie?

Mvg

Link naar reactie
6 uren geleden, nero zei:

Doen! :)

Groetjes, nero. 

misschien toch ja...
maar morgen onverwacht een vrije dag en alleen thuis dus ik ga me er eindelijk eens een hele dag aan kunnen zetten. wie weet...

pinker heb ik vannamiddag al gemaakt (losse massakabel)

kilometerkabel zal wel eventjes kunnen wachten denk ik zo heel veel rij ik nu toch niet met dat hij terug stilvalt...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...