Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta club Belgie rondrit zaterdag 13 mei.


christophe

Aanbevolen berichten

ja, speedracer heeft zijn naam verdiend, maar hij maakte het ons wel makkelijk om telkens de weg over te steken. het grappigste was toen speedracer eventjes 5 minuten voorsprong nam op de groep om op zijn gemak te kunnen plassen...

Link naar reactie

Ja, inderdaad, een toffe rit en een goede organisatie.

Geen probleem om de weg terug te vinden.

Met een knallende en schietende vespa richting huiswaarts.

Het probleem zat hem bij de vise-platiné's.

Die waren losgekomen en hadden een soort speling op het asje.

Probleem is opgelost.

Maar ondertussen een groter probleem.

Nadat ik mijn vespa weer op punt stelde nadat ik thuis kwam deed ik hem draaien en plots brak het mondstuk van mijn alu. pinasco cilinder waar de uitlaat op zit af.

Das raar,heb het ondertussen al aan jan van cls me gedeelt en die begriujpt er ook niets van.

Tis gewoon zeer mooi en recht afgebroken.

Strange.

Vandaag zal ik het lassen.

Wie foto's heeft van de rit mag deze altijd doormailen.

Vgr nico

Link naar reactie

Wel ja, leuke rit, goe weer, maar ik stel volgende keer voor om vanuit de organisatie één of meerder wegkapiteins aan te stellen, maakt het voor iedereen makkelijker...

Link naar reactie

Renoretro, k hoop da je scooter snel weer in orde is, k vond het de sjiekste Vespa die meereed. Heel mooi afgewerkt. Als je die Lambretta van je zou verkopen, laat dan aub iets weten. Zou me wel interesseren als die in goeie staat is. Ciao.

Link naar reactie

Bedankt MOD66,voor uw toffe reactie omtrent mijn vespa.

Als er iemand foto's heeft van de rit,stuur maar gerust door naar mijn email adres hé.

Jammer dat ik vroeger moest vertrekken,maar het was geen zin meer om mee te rijden,en zeker dat speedracer me dan kon oversteken,lol

Maar hij is er weer klaar voor de volgende sprint op de weg.

Blijkbaar was het een fabricage fout omtrent dat mondstuk van die alu cilinder,want de breuk was te recht volgens mij.

En aan de uitlaat was geen enkele deuk onderaan.

Deze heb ik dan ook direct terug gelast. en de cilinder staat er nu weer op.

Ps : ik heb nog enkele aanpassingen gedaan aan de cilinder.zeker klaar voor een eventueel dragrace,lol ben maar aan het zwansen hé maar toch...

Link naar reactie

Ik kan er niet aan doen, maar na het bekijken van de (overigens heel mooie) foto's vind ik toch maar weer dat de poep van een vespa toch wel enorm veel mooier is dan die van een Lambretta!

Mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Link naar reactie

Als je mijn profiel bekijkt weet je dat ik morgen pas 18 wordt en dat ik dus zoizo niet had kunnen komen (tenzij met mijn V50) vorige zaterdag.

Maar toch nog even mijn verdere frustraties delen:

Als 18 jarige doet vadertje staat trouwens ook nog heel moeilijk! Hoe meer geld er kan verdiend worden, hoe beter!

Vele van het forum kunnen nog met een 125cc rijden zonder bijkomt rijbewijs, en de iets ouderen mogen zelfs met elke motor rijden.

Maar voor de jongeren onder ons word je dus wel verplicht om een appart rijbewijs te halen om met een motor te kunnen rijden.

En als je dit gehaald hebt moet je nog eens 400 euro uit te geven vooralleer je je voorlopig rijbewijs nog maar in handen krijgt!

En dit met 2 jaar (50cc) ervaring!

En ze maken dan al een opsplitsing: jonger dan 21: lichte motoren, ouder dan 21, zware motoren.

Een klein beetje overdreven vind ik!

Link naar reactie

Toffe rit in een mooie streek en een aangename bende die goed weten te organiseren.

De foto's zijn ondertss bij Christophe en staan al online.

Misschien tot de volgende...

Link naar reactie

Dag Christophe,

Dat was de laatste keer dat ik Frank De Boosere geloof. Er was superslecht weer voorspeld, dus heb ik vrijdagavond een aantal andere afspraken die ik eerst ging afzeggen toch laten staan, omdat het toch niet te doen ging zijn zaterdag ... (wel dus) waardoor ik zaterdag de ganse dag getandenknarst heb dat ik zo stom was geweest. Maar toen kon ik het niet meer maken om mijn afspraken nog af te zeggen. Maar dus wel dik spijt, en nu nog meer nu ik de foto's zie. Vooral omdat ik weet dat het altijd prachtige ritten zijn.

Ik hoop dat er nog een Vlaamse Ardennen rit komt, dan ben ik er zeker bij, al sneeuwt het LOL.

Link naar reactie

Vrienden, na al dat gekreun moet ik wel een reikend hand uitsteken en beloof ik plechtig dat er een 3de vlaamse ardennen rit komt.

Weleenswaar een replica van de lambretta meet, maar de mensen die er dan van genoten hebben kunnen zich nogeens " bijvullen".

Ik hou jullie up-to-date.

Link naar reactie

dan kom ik zeker terug af!

misschien met de faro basso of VL3 als die klaar zijn,of terug eens met mijn vbb,die staat al een tijdje bendeloos.

Link naar reactie

ik kom ook terug af! mag zeker een replica zijn van lambretta-meet, kan het anders nog beter? ik was ook ontgoocheld dat er zo weinig lambrettas waren. gelukkig zien die van oostende niet op een kilometer minder of meer, hé.

wat die knappe dikke billen van een vespa betreft: ik weet niet meer wie dat zaterdag nog zei, dat een vespa eerder vrouwelijk is en een lambretta mannelijk, de vespa met die mooie heupen en ronde billen. toch hou ik ook heel erg van die lange, slanke lambrettas. die geel/witte TV van kurt vond ik heel mooi.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...