Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta club Belgie rondrit zaterdag 13 mei.


christophe

Aanbevolen berichten

Ik zal er ook zijn maar helaas nog niet met mijn Lambretta, nog teveel werk aan. Zal dus maar met mijn PX komen. Denk wel dat er een deel van VCA zal komen opdagen...

CU there

Ciao

Link naar reactie

@ Spiceman:

We kunnen dat dan bespreken op de kroegavond hé, tenminste als je kan komen de 19de mei naar den Zurenborger. VCA heeft nog niet laten weten vanwaar ze vertrekken voor de lambrettarit. Ik heb de vorige keer (bloesemrit) dan ook maar een voorstel gedaan voor vertrek vanuit Antwerpen voor mensen van Antwerpen en omstreken. I'll let you know!

Ciao

Link naar reactie

@ Spiceman:

Awel dan kan je dat ineens daar vieren met u madam. ;-)

Als we daar weer met 17 of meer zijn kan iedereen bijleggen voor een fles champagne ;-)

Ik kan hier natuurlijk ni beslissen voor iedereen hé.

Slukes

Link naar reactie

VCO , onze eerstkomende uitstap gepland voor zaterdag 13 mei ,

we starten te Oostende om 8 uur aan “Jet-Center”. Rijden dan verder naar Jabbeke waar we om 8uur 45 aan “Permeke-museum” de Brugge-omwonenden zullen vervoegen. Langs Gistel rond rijden we verder naar Pervijze (rond half tien uur) en passeren langs Diksmuide, Ieper en rijden we zo door naar de Vlaamse Ardennen. Ergens onderweg smukkelen we onze pick-nick en na de middag vervolledigen we ons met de lambretta’s en vliegen we heuvel op en af al scooterend met de ganse bende.

stephan

--VCO--

Link naar reactie

Als er nog mensen uit Gent zouden vertrekken en enkel het namiddaggedeelte kunnen meepikken :

verzamelen in Gent om 11u45 (Texaco tankstation voorbij De Sterre, ter hoogte van het kruispunt Oudenaardsesteenweg-De Pintelaan), tanken indien nodig en vertrek om 12u stipt via N60 naar Etikhove, om daar aan te sluiten bij de rest.

Of andere vertrekplaats ?

Is maar een voorstel.

Link naar reactie

Belangrijke mededeling!!!!!!

De middag stop zal niet doorgaan in Etikhove, maar daar waar we vertrekken op het Nukerke plein aan de kerk.

Voor die mensen die later inpikken, die kunnen ons vervoegen rond 13u aan de kerk van Nukerke.

Voor de mensen die vroeger al hebben meegedaan aan de vlaamse ardennenrit, is de kerk te vinden rechtover de parking van de Spar.

Reden van verhuis, omdat we zaterdag niet kunnen voorzien dat alles droog blijft, hebben we naast de kerk een zaaltje kunnen huren waar de inschrijvingen en middagmaal zullen doorgaan.

Link naar reactie

Lambretta Club, many thanks!! Het was een schitterend parcours en de weergoden zijn duidelijk Lambretta-fans!! Frank Deboosere zat er lelijk naast. Tot de volgende keer.

Link naar reactie

Aan iedereen die is langsgekomen, ne welgemeende merci. Het weer zat ons echt mee. Stralende zon, kleine 20 graden en leuke terraskes gedaan. De foto's worden eerstdaags op het net geplaatst, ik ben nog bezig het "beeldmateriaal" aan het verzamelen.

De foto's van onze cross country in het bos zijn zeer geslaagd.

Nog ne keer bedankt aan VCO en de mensen van Oostende voor de talrijke opkomst.

Misschien doen we de rit nog eens over in augustus, we zien wel.

Tot nog eens

Christophe

LCB

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...