Ga naar inhoud
Vespaforum.be

6 Juni - Indian Day


Aanbevolen berichten

Beste vespisten:



Naar jaarlijkse gewoonte organiseert de 15de Wing te Melsbroek zijn jaarlijkse Indian Day.

Opbrengst van dit motortreffen gaat naar de MS-kliniek in Melsbroek. Vanaf dit jaar zal er een aangepaste route zijn voor vespisten (kortere afstanden).

 

Voor wie alvast meer informatie wil kan de website bezoeken: http://www.indianday.be/

 


Antwerpse Vespa Vrienden

 

Link naar reactie
geertvespa, on 08 Maa 2015 - 08:10, said:

Een apart traject voor scooters, das eigenlijk een beetje zeggen kom maar af, maar liever niet tussen ons "echte" motards.

Ik heb die rit in 2013 meegereden. Toen was er nog geen aparte bepijlde rit voorzien voor vespisten. Volledige rit was toen 210 km. Veronderstel dat dat voor de gemiddelde vespist te ver is voor te rijden. Tussenstop was toen voor ons net haalbaar qua tijd, bij aankomst waren ze al aan het opruimen. uiteindelijk was dat wel fantastisch, maar ver... Eerst naar Melsbroek, erna nog eens 210km rondrit en dan nog is naar huis... Deftig dagje.

Niemand houdt je tegen voor de volledige rit te rijden. Er zal een apart traject voorzien worden voor zij die wat minder km's willen rijden.

 

 

grtz Lars

 

 

Link naar reactie

Aan de ene kant begrijp ik je wel Lars als je zegt dat 210km voor velen te hoog gegrepen is, aan de andere kant, veel verschil in snelheid kan je niet maken op binnenbanen.

Soit ik wil jullie aankondiging hier niet meer mmee bevuilen. Het was slechts een bedenking van mij

Link naar reactie

Aan de ene kant begrijp ik je wel Lars als je zegt dat 210km voor velen te hoog gegrepen is, aan de andere kant, veel verschil in snelheid kan je niet maken op binnenbanen.

Soit ik wil jullie aankondiging hier niet meer mmee bevuilen. Het was slechts een bedenking van mij

 

No problemo...

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...