Ga naar inhoud
Vespaforum.be

50 Special Valt Stil...


Davadox

Aanbevolen berichten

Goedemorgen jongens.

Gisteren een 75cc Polini met bijpassende carburateur en uitlaat gemonteerd onder mijn 50 special.

Vertanding en de juiste krukas zaten er nog op van de vorige eigenaar.

Gisteren stationair laten draaien omdat het slecht weer was en ik toch niet kon rijden.

Vandaag wilde ik een testrit gaan maken om de cilinder in te gaan rijden en hem af te stellen.

Dit ging goed tot ik 1 km gereden had en hij ermee stopte alsof hij zonder benzine kwam te staan.

Bougie nog eens nagekeken en drooggemaakt maar ik krijg hem niet meer aan de gang.

Heeft iemand een idee wat het euvel kan zijn?

Bedankt zovast.

Link naar reactie
Davadox, on 11 Jan 2015 - 10:14, said:

Goedemorgen jongens.

Gisteren een 75cc Polini met bijpassende carburateur en uitlaat gemonteerd onder mijn 50 special.

Vertanding en de juiste krukas zaten er nog op van de vorige eigenaar.

Gisteren stationair laten draaien omdat het slecht weer was en ik toch niet kon rijden.

Vandaag wilde ik een testrit gaan maken om de cilinder in te gaan rijden en hem af te stellen.

Dit ging goed tot ik 1 km gereden had en hij ermee stopte alsof hij zonder benzine kwam te staan.

Bougie nog eens nagekeken en drooggemaakt maar ik krijg hem niet meer aan de gang.

Heeft iemand een idee wat het euvel kan zijn?

Bedankt zovast.

 

 

Slecht weer? Tis fantastisch weer voor de tijd vh jaar. Ik rij dagelijk naar men werk. Super, deze ochtend beetje winderig maar voor de rest lekker temperatuurtje. :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...