Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Na Enkele Dagen Rond Te Kijken Even Voorstellen


Kinnie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Kinnie en ben al van kinds af bezig met Ferrari, en natuurlijk als je dan graag Italiaanse bolides ziet dan komt daar automatisch een voorliefde voor Vespa bij hè.

Woonachtig in Begijnendijk, huisje tuintje boompje dochtertje en natuurlijk vrouwtje, zet het er maar even bij voor als ze het moest lezen en ze staat er ni bij dan krijg ik weer naar mijn voeten:-)

Ik was dus reeds enkele weken aan het zoeken naar een wespje ( zo noemen we dat hier blijkbaar ), en heb er ondertussen eentje gekocht.

Daar ik de zoon ben van een auto mechanieker en dus met een sleutel 13 in de hand leren pap eten heb was ik op zoek naar een wespje dat wat TLC kon gebruiken.

Ik heb een PX 125 E elestart van 1992 gevonden met 10312 km op de teller. Hij zag er niet uit, al een jaar in opslag in een bedrijfsloods gestaan en hij was stil gezet met een afgebroken achterasje. Hoe het kon gebeuren weet ik niet maar onderwege het achterasje afgebroken en met een wonderwel minimale val tot gevolg.

Vandaag motor opengedaan om as te demonteren, zit allemaal mooi ineen en vrij goed te doen. Zal nog wel wat foto's posten in het p-forum van demontage.

Allez ik hoop tegen dat het terug goed weer is dat ik kan bollen, eerst nog helm en kleding vinden :-)

Hier enkele sfeer beeldjes ;-)

Greetz,

Kinnie

post-14675-0-99743400-1420228615_thumb.jpost-14675-0-46605000-1420228661_thumb.jpost-14675-0-60782500-1420228706_thumb.jpost-14675-0-79319100-1420228579_thumb.jpost-14675-0-82464800-1420228755_thumb.jpost-14675-0-38870000-1420228880_thumb.j

Link naar reactie

Kan het zijn dat ik u ken van op de werkplaats in Rotselaar? ;-)

Idd. Ik had het al wel eens "ne" keer met u besproken dat ik een vespake ging kopen, en nu is het er eindelijk van gekomen. :)
Link naar reactie

ah, die heb ik idd te koop zien staan, op een pallet :)

 

veel plezier ermee !

 

en tis nen Arcobaleno zo te zien...altijd goe !

Idd op een pallet, zoals ik al eerder schreef in een rek opgeslagen in een bedrijfsloods.

Arcobaleno heb ik hier achteraf ontdekt, ik ken er niks van. Is blijkbaar een betere, waarom is mij nog niet helemaal duidelijk. Nog echt dikke staalplaat, en ... ... .

Link naar reactie

Woonachtig in Begijnendijk nog wel.

Ik woon ook in Begijnendijk en zal vanaf deze zomer niet meer de enige zijn die met een Vespa (LML in mijn geval) door het dorp rijdt.

 

Veel sleutel en rijplezier

Ah das leuk mensen uit de geburen te leren kennen :)

Ik zal even een Pm sturen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...