Ga naar inhoud
Vespaforum.be

plastiek voorste vering verwijderen


De Nice

Aanbevolen berichten

beste, moer bovenaan losdraaien en als je dan wat technisch doorzicht hebt, haal je de veer/schokdemper zo uit elkaar, best de moer lossen met een pneumatische rattel! zit meestal goed vast en is met handkracht niet los te krijgen, dus bv. even passeren bij de bandenboer, garage... jeansprint

Link naar reactie

ik kan me vaag herinneren dat ik vroeger het ook gedaan heb bij mijn pk50xl, maar als ik het goed voor heb verwijderde ik die plastiek met een stanley mesje, maar mijn geheugen laat me in de steek en weet dus niet meer exact hoe of wat...

Link naar reactie

dat "plastiek " is een onlosmakelijk onderdeel van de schokdemper... het is er niet enkel als (goedkope) versiering... enfin ja, zo is het toch bij m'n vnb! Misschien is da voor een px wel anders... maar ik denk het nie.

Misschien van den eerste keer een nieuw exemplaartje bestellen of spuiten zoals eerder aangehaald.

Groeten

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

ik denk dat mijn bijdragen verdwenen zijn; dus even mijn vraag aan Jeansprint : ik ben van plan om mijn veer en schokdemper vooraan te vervangen, ik begrijp uit je uitleg dat ik hiervoor slechts een vijs of 3 moet losmaken ... is het monteren van de nieuwe veer en schokdemper doenbaar, maw krijg ik die veer er zo tussen ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...