Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs Vespa 50 Special Bouwjaar 1970


Zoef

Aanbevolen berichten

't is de minst populaire van de 50cc oldies. Dus die mag niet té duur zijn. In goede maar niet originele staat, en afhankelijk van nog veel andere factoren. Zou ik zeggen 750-1400 euro. 

 

Goedkoper dan 750 en je komt in de 'te restaureren' klasse. Boven de 1400 mag het al een goede originele of gerestaureerde zijn IMHO

 

Heb er ook al zien staan in perfecte originele staat voor 4-500 euro. Maar die staan niet lang te koop. Heb er ook al voor 2000 zien staan in twijfelachtige staat. Die staan meestal lang te koop. 

 

onderaan de pagina van maskes staan er twee... al lang te koop:

http://www.maskesvespaklassiekers.nl/nl/showroom/

 

Let op, dat zijn dealerprijzen. én in nederland zijn de prijzen voor 50cc's doorgaans hoger dan hier.

Link naar reactie

minst populaire? dan toch alleen bij jou! vele die overstappen van de 50special naar de et3. Allebei kleinere modellen dan de pk serie maar veel zeldzamer. Ikzelf heb er ene gehad. 70cc ingestoken en dat ding vloog. sneller dan mijn huidige px125. :)

tegenwoordig met de prijzen die de pan uit schieten toch rekenen rond de 1000€. meer zou ik er ook niet aan uitgeven. het is en blijft tenslotte maar een 50cc.

Link naar reactie

Ik bedoelde van de pre-pk smallframes. De echte oldies ;-)... mijn fout.

 

Ik heb er nog één staan... Zeldzaam zijn ze niet, en mooi ook niet ;-). Maar ze rijden best lekker.

Link naar reactie

Dat een typisch 70's model.

Of ze mooi zijn of niet, das persoonlijk

Hier een foto van mijn 2 gerestaureerde Specials

post-3704-0-44517800-1403285613_thumb.jp

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...