Ga naar inhoud
Vespaforum.be

voor diegene die een heftafel zouden willen en wat kunnen la


DanTHeMAN

Aanbevolen berichten

Goed uitkijken in de reclamefolders van bv. Van Craenenbroek(REUSEL, NL).

Heb er vorig jaar eentje gekocht voor +-170euro(idd)daarvoor kan je ze zelf ni maken.

. Ook Makro heeft ze soms inde aanbieding daar kosten ze +- 300euro voor identiek dezelfde.

In Lier zijn ze verkrijgbaar op bestelling in het Amerikaans stockhuis ; de prijs daar ken ik niet.

groetjes

Johan

Link naar reactie

Ik heb daar toen eentje gekocht in reclam voor maar 79 euro.Zo'n kleintje. Gaat ook.

Ik denk wel dat zoiets een goede investering is .Zeer handig want voor ik mij eentje had aangeschaft lag ik compleet met mijn rug op de grond om bijvoorbeeld een kabel aan te spannen en net op dat moment kwam het vrouwtje binnen en die dacht dat ik iets voorhad . Die liet daar een schreeuw van je welste Ik natuurlijk nog harder geschreeuwd. Wist niet wat er gebeurde...

Link naar reactie

wel grappig vespapostino lol

Link naar reactie
Heeft er soms iemand de afmetingen /tekeningen om een motersteun voor vespa blok te maken?

ik heb gewoon een rechthoek in mekaar gelast van L-profiel(50op50);vervolgens in 2 hoeken terug 2 opstaande L-profielen gelast ;bovenaan deze, gaten geboord waar een draadstang van M10 door kan om het "scharnierpunt" vanje motor in opte hangen.

voorde achterkant van de motor heb ik gewoon aan 1 lange zijde van de rechthoek gaten geboord om een kort stukje profiel (naargelang welke motor) te kunnen verschuiven. In dit kortere stuk L zit bovenaan ook een gat om een bout door testeken en zo je motor vast te zetten.

Was bijna even vlug gemaakt dan uitgelegd...oef

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...