Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Interesse Bezoek Piaggio Fabriek Pontedera (Niet Museum!)


Frederik9111

Aanbevolen berichten

Forummembers,

 

Een lid van onze club is in contact met de Piaggio fabriek (naast het museum) in Pontedera.

 

Hoogstuitzonderlijk is Piaggio bereid een bezoek aan de fabriek en rondleiding in de magazijnen toe te staan (was vroeger makkelijker, om veiligheidsredenen afgeschaft). Het betreft dus NIET het vrij toegankelijke museum, maar de deur ernaast :)

 

Jammer genoeg kan de periode niet bediscussieerd worden. Het kan énkel op 12, 13 of 14 mei e.k.

Inderdaad, mei niet juni (anders zou het combineerbaar zijn met de WVD 2014).

 

Kandidaten met echte interesse om effectief mee te gaan kunnen zich via mij melden. Ik breng jullie dan met genoegen in contact met mijn clublid.

 

Greetz,

 

Frederik

 

bb72a551520a69eab4bd81f9b34dfc24.jpg

 

Link naar reactie

@ Frederik : een unieke kans om de Piaggio-fabriek "achter de schermen " te kunnen bewonderen. begrijpelijk dat er een vaste datum wordt "opgeprikt".

 

Deze datum valt te dicht tegen onze al langgeplande reis naar Boston, Maine en Vermont. spijtig want mijn vrouw en ik hadden graag de fabriek bezocht.

 

Prachtige foto trouwens van die rode GTS-karkassen :)

Link naar reactie

Beste, je moet er niet teveel van verwachten. Je bezoekt de productielijnen van alle modellen, als ze werken natuurlijk. Tijdens ons bezoek lag de px-lijn plat. Wij zijn de fabriek in 2012 gaan bezoeken. We waren met 4, Niels, Francois, Danny en ik. We hebben dit gecombineerd met ons reisje naar Elba. Als je er speciaal voor op moet rijden of vliegen is het niet de moeite waard.

Link naar reactie

Da's uiteraard correct.

De gemiddelde Italiaan komt ook niet speciaal over om naar alléén naar manneke Pis te komen kijken :)

Piza, Lucca, Firenze, Sienna... allemaal in de buurt. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...