Ga naar inhoud
Vespaforum.be

New Member


azibi

Aanbevolen berichten

hoi iedereen,

aangenaam allemaal,ik ben tim (martino novelli)35 jaar oud.uit beringen limburg. ik ben carrossier in het dagelijkse leven,met een grote passie voor old-timers en autosport.

ik ben altijd wel te vinden op rally's en old-timer beurzen. ik heb me 20 jaar geleden een pk 50 uit italie meegebracht,heb deze destijds grondig gerestaureerd gehad. toch heb ik deze na 5 jaar verkocht gehad omdat hij veel stil stond door mijn autorijbewijs te halen.na zoveel jaren spijt en mijn meeste old-timer auto's klaar zijn werd het tijd voor terug een vespa...

het is een 50 special uit 1979 geworden.komt ook uit het zuiden van italie en had geen plekje roest te bespeuren.hij staat voorlopig vrij proper.

ik heb nog enkele grote restauratie projecten en dan ga ik de vespa een volledige restauratie geven.

maar super content eindelijk terug met een vespa rond te toeren.

 

 DSC_0437.jpg

 

DSC_0445.jpg

 

DSC_0441.jpg

Link naar reactie

de motorruimte en dergelijke is niet mee gespoten,allemaal nog in de oude blauwe lak.hij is al eens wit gespoten geweest.maar zo heb ik aan de binnenkanten en onder de kuip en dergelijke kunnen zien dat hij haast roestvrij is.hij staat er momenteel nog proper bij,maar als carrossier stoor ik me er wel aan dat hij niet superstrak staat en het lakwerk niet is zoals ik het zelf spuit,of gespoten zou moeten zijn.hij ziet er redelijk uit omdat ik hem voorlopig met een 3000 geschuurd heb en terug gepolierd.

 

groetjes tim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...