Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even Iets Helemaal Anders.


arti-bella

Aanbevolen berichten

Ik heb de GO en ben er tevreden over. Spatwaterdicht (heb hem al meerdere keren onder de kraan gehouden), kras vast scherm ( al heeft die van mij toch al wat lichte krassen) en tot nu toe schokbestendig ( al wordt dat niet door Sony bevestigd). Standaard stond er Android 2.3 op dacht ik, maar normaal kan je hem updaten naar 4.x ( heb ik niet gedaan)

De luidspreker is wat aan de stille kant en het scherm heeft een mindere resolutie, maar zolang je hem niet als TV of fototoestel gebruikt mag dat niet erg zijn. Als ik Wifi en 3G af zet dan kom ik makkelijk 2 dagen toe, met wat geluk zelfs 3.

Bij normaal gebruik 1 tot 1,5 dagen. De batterij kan er niet uit, je moet hem resetten met een knoppencombinatie ( nog maar 1 keer moeten doen)

Best smartphone die ik al gehad heb. Eerste was die Chinese San Fransisco, volgende: Samsung Galaxy W ( complete nest, ik moet geen Samsung meer) en dan de GO.

Heb hem nu toch al een half jaartje en ben er nog steeds tevreden van.

Link naar reactie

Ik heb nu twee maand een Xperia, goedkoopste model. Valt te pas en te onpas uit tijdens een gesprek, foto's lijken nergens op, moet elke dag opgeladen worden en en is gigantisch traag.

 

Tethering/Wifi hotspot etc en internet browsen werkt daarentegen perfekt, dus ik heb ondertussen een Nokia van 15euro gekocht om te bellen en gebruik de Xperia met een Mobile Vikings data kaart.

 

Bijkomend voordeel is privacy, wat ik na twee gestolen smartphones met al mn accounts op wel belangrijk vind...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...