Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa gts 125 betrouwbaar boven 10.000km?


px 2011

Aanbevolen berichten

ik zou graag voor mijn vrouw een gts 125 tweedehands willen kopen. nu is mijn vraag, wie heeft er ervaring met zo een exemplaar wat betreft de hogere kilometerstand en wat zijn zoal de (gtote) onkosten die er bij deze kilometerstand zitten aan te komen. ik weet momenteel een nog goed uitziende GTS staan uit 2003 met 13000km op de teller...

Link naar reactie

Hoge kilometerstand ? 10 jaar oud , ongeveer 1300 km per jaar ... Als hij er goed uitziet dan zal hij ook wel goed onderhouden zijn . GTS kan niet , GRANTURISMO heette de eerste " grote " Vespa ... samengevat : 13000 km is helemaal niet veel ; zul je nog vele kilometers mee kunnen rondbollen ... succes!!! (:-))

Link naar reactie

GRANTURISMO heeft ander achterlicht , bagagedrager , zadel , uitlaatbeschermer en op de rechterbil staat "granturismo" vermeld ... heeft ook andere kleuren waaronder vintage green , black en steel gray ... uiterlijk lijkt hij wel sterk op een GTS ...

Link naar reactie

GTS is de 'facelift' van de GT. Body is't zelfde. Ik vond ze zelf iets toffer dan de gewone GTS, behalve dat rekje achteraan. Deze laatste kwam in 2003 uit als ik me niet vergis. Ik heb ook nog met zo eentje gereden en heeft me nooit in de steek gelaten. Misschien zelfs betrouwbaarder dan de huidige injectieversies. Wel niet te veel voor betalen hé! Verder prima machinetje.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...