Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verlichting problemen


sten

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met men verlichting van mene vespa.

Het standlicht brand en het verklikker lampje en men achterlicht ook, maar men gewoon en men groot licht niet en ik ben niet zo elektriciteits achtig aangelegd; dus dit zorgt voor mij best wel voor grote kopzorgen.

Naar mijn gevoel is de schakelaar kapot. Maar je zou toch zeggen dat een schakelaar niet zo snel stuk gaat. De lamp is NIET stuk, die hebben we al getest.

Weet hier iemand raad mee, anders ik niet en dat is best heel vervelend

Groetjes

Link naar reactie
wat heeft dat er mee te maken, hij hoeft toch zijn profiel niet in te vullen om op zijn vraag te antwoorden ?!?

helaas, electriciteit is ook niet mijn beste vak...

best eens specifieren over welk type vespa het gaat...

als z'n profiel volledig is ingevuld weet je over welk type vespa het zou gaan (indien er geen meerdere zijn natuurlijk, maar toch)

;)

Link naar reactie

we hebben aan de schakelaar van het licht aan het meten geweest en enkele punten met elkaar verbonden, en plotseling deden ze het zowel groot als klein licht. Ik kan men licht nu wel niet meer afzetten maar daar kan ik mee leven, het echte probleem zal waarschijnlijk wel ergens liggen maar verloopig is het opgelost.

En men pinkers weet ik nog steeds niets maar hoogst waarschijnlijk is de pinkerdoos kapot denken we en hopen we anders zou ik het echt niet weten.

Ik heb pinkers nodig omdat ik echt geen zin heb om weer een proces te betalen, daarmee dat alles eerst in orde moet zijn vooral eer ik een plaat aanvraag.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...