Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Handschoenen....


Aanbevolen berichten

Heb zopas een paar handschoenen gekocht.

En de vriendelijke dame van de winkel in Kortrijk heeft me wat bijkomende info gegeven over de kledij etc...

Maar wat me oviel was, dat je gewone "koershandschoentjes" zonder vingers zeg maar ook reglementair mag dragen...

Die van mij zijn wel van die stevige: http://www.clover.it/eng/prodotti/gloves_8/voyager-wp_142.php

Link naar reactie

Wat mij opvalt is dat er nog steeds getwijfeld en geleuterd wordt over al dan niet regelmentaire handschoenen etc...

Koop gewoon iets deftigs als je geen grind in je vingertoppen wilt...ik kreeg onlangs een steentje (dat opgeworpen werd door een auto voor me) tegen mijn gehandschoende hand.

'k Was gegarandeerd den decor ingevlogen als ik geen handschoenen zou gedragen hebben..

En aan de mensen die een scooter kopen om tegen 30 per uur naar den bakker te rijden, neem dan de fiets (en doe dan eventueel koershandschoentjes aan)...

mvg, Bardi

Link naar reactie
annelies en youri, ik denk dat je er verstandig aan gedaan hebt om deftige handschoenen te kopen. Wat ik niet kan zien op de foto, zijn ze waterdicht?

Idd, voor beide seizoenen.

Het straffe was, dat ik ze in de winkel paste. Men gaf me dan een XXL en XL mee naar huis.

Pas thuis gezien dat ze zich vergist hadden.

Gezien de winkel de komende weken met vakantie is, hebben ze persoonlijk de juiste handschoen thuis geleverd.

Dat noem ik service!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...