Ga naar inhoud
Vespaforum.be

eerste rit LML bicolor


Robbie34

Aanbevolen berichten

Even voorstellen ,ben 34 jaar van regio Diest en Eigenaar van een LML Bicolor 125cc 4 takt 2012 .Vandaag mijn nummerplaat ontvangen en mn eerste rit achter de rug 60km afgelegd .Is wel Fun rijden ben er blij mee.Nu weet ik dat ik in de rodage wat moet opletten maar toch is even open gereden en haal op de kilometerteller nu 80 km/u .Gaat hij na rodage nog beter rijden en iets harder of is dit de limiet?Het schakelen begint te lukken ,al zit ik er soms wel is naast maar elk begin is moeielijk ;-)

Morgen hopelijk goed weer voor mn volgende rit ...

Link naar reactie

Kleur ivory advocado groen .Ga morgen proberen een fotoke te posten .

Was een heel gedoe ja maar toch na een week mijn nummerplaat .

Iemand ook een LML ? Ben wel is benieuwd of hij na een x aantal kilometers nog losser gaat komen ?

is geen snelheidsmachine maar toch een 10 km/u sneller om vlot met het verkeer mee te kunnen zou leuk zijn.

Maar is plezant om mee te toeren .

Link naar reactie

Heb ook lml 4t, nu met 1900km op teller.

Rodeer maar rustig op t gemakske de eerste 1000km. (En zeker rustig rijden tot ze 'warm' is)

Na eerste 1000km kan je ze eens opengooien, en je gaat merken dat ze dan wel 90-95 (op teller) haalt.

Nu (1900km) trekt ze nog vlotter, en gaat makkelijk naar 95 op teller.

Vergeet je onderhoudje niet op 500km (ook voor garantie)

Véél plezier!!

Link naar reactie

Heb er geen idée van dat daar ne katalysator tussensteekt of niet, ken der maar weinig vanaf moet ik zeggen .

Vroeger wel wa liggen prullen aan ne camino ofzo en dan nog had ik er dikwijls beter afgebleven ;-)

Ga me wa inhouden en hem goe roderen en zullen dan wel zien zekers .Heb nog al gelezen dat de meeste hier op 500km op onderhoud moeten om de rodageolie te veranderen maar mijne dealer zegt om op 1000km te komen?

Link naar reactie

Te vroeg op onderhoud kan nooit geen kwaad zou ik zeggen, maar ik ken de onderhoudsintervallen ook niet. Het staat toevallig niet in het onderhoudsboekje of handleiding (indien aanwezig en in een te verstane taal)

Ivm de katalysator, onder de 2 takt zit hij zeker en vast, maar van de 4-takt ben ik niet zeker. Ik denk niet dat er veel qua snelheid te veranderen is aan die 4-takten, toch niet zonder de cilinderinhoud aan te passen.

Link naar reactie

Vandaag nog een mooie 40km afgelegd teller staat nu op 100km.Tegenwind en bergop haal ik met enige moeite en toch proberen niet voluit te gaan in de rodageperiode een 60km/u .Hou me in tijdens de rodage maar het nodigt wel uit tot iets harder rijden .probeer om onder de 70 te houden op de teller .

Link naar reactie

hoi, heb zelf een lml 150cc 4t en heb er onlangs een sito ondergeduwd en ervaar toch een heel verschil . vooral in 3de en 4de versnelling trekt hem beter op . merk dat hem meer power heeft en blijft nu doortrekken tot 90 terwijl het de laatste 10 km/h vroeger met moeite ging. had eerst eens navraag gedaan voor zo een pinasco en de prestaties vielen toch wel tegen voor zo een prijs(+300euro tegenover iets van een 76 euro voor de sito ). conclusie voor mij...zeer tevreden met de sito

Link naar reactie
hoi, heb zelf een lml 150cc 4t en heb er onlangs een sito ondergeduwd en ervaar toch een heel verschil . vooral in 3de en 4de versnelling trekt hem beter op . merk dat hem meer power heeft en blijft nu doortrekken tot 90 terwijl het de laatste 10 km/h vroeger met moeite ging. had eerst eens navraag gedaan voor zo een pinasco en de prestaties vielen toch wel tegen voor zo een prijs(+300euro tegenover iets van een 76 euro voor de sito ). conclusie voor mij...zeer tevreden met de sito

Hey Dendan,

Heb zelf ook lml 4t

Enig idee of je verbruik ook de hoogte in gaat met n sito uitlaat?

Gr

Link naar reactie
hoi, heb zelf een lml 150cc 4t en heb er onlangs een sito ondergeduwd en ervaar toch een heel verschil . vooral in 3de en 4de versnelling trekt hem beter op . merk dat hem meer power heeft en blijft nu doortrekken tot 90 terwijl het de laatste 10 km/h vroeger met moeite ging. had eerst eens navraag gedaan voor zo een pinasco en de prestaties vielen toch wel tegen voor zo een prijs(+300euro tegenover iets van een 76 euro voor de sito ). conclusie voor mij...zeer tevreden met de sito

Hey Dendan produceert hij ook meer geluid met de sito ?

Link naar reactie

hey robbie...hij maakt een beter ploffend geluid dan de standaard uitlaat maar helemaal nie storend . ik ben zelf een vlotte rijder en heb nie gemerkt dat hem meer verbruikt dan anders daar hij vlotter op toeren komt . verwacht geen wonderen maar bij de mijne getest langs een vespa lx vario bleef ik vroeger iets achter en nu laat ik de lx iets achter . dus voor dit geld ben ik wel tevreden. zoals gezegt merk ik het vooral in 3de en 4de versnelling...gr dendan

Link naar reactie
hey robbie...hij maakt een beter ploffend geluid dan de standaard uitlaat maar helemaal nie storend . ik ben zelf een vlotte rijder en heb nie gemerkt dat hem meer verbruikt dan anders daar hij vlotter op toeren komt . verwacht geen wonderen maar bij de mijne getest langs een vespa lx vario bleef ik vroeger iets achter en nu laat ik de lx iets achter . dus voor dit geld ben ik wel tevreden. zoals gezegt merk ik het vooral in 3de en 4de versnelling...gr dendan

Zou ik al tevreden mee zijn se maar zit nog in rodage veu de moment .

komt zeker op verlanglijstje thx voor de info

Gr

Link naar reactie
Moet je met zo een bicolor al die rekjes erbij nemen, of kan je bijvoorbeeld het rekje vooraan niet bijkopen? Zijn er op het chromewerk na, nog andere extraatjes aan de bicolor?

Cheers

De opties bij de bicolor zijn het rekje vooraan ,rekje achteraan en de zijdelingse valbaren .Zijn compleet bij de bicolor maar je kan deze eraf laten als je wil .heb de wit en groen kleurige.

dacht in begin dat da rekje vooraan wat druk ging zijn maar vind het wel staan nu.Heb de mijne bij smeyers in schaffen gekocht nu 550 km gereden en hij begint vlotter te schakelen ,ben er content van .

Als ik een tip mag geven vraag achter het model 2012,deze kost wel 75 euro meer dan model 2011 maar op het display staat nu een lampindicator als hij in neutraal staat en das erg makkelijk vind ik alsook een lampje als je op de voetrem trapt.Alsook zijn de pinkerkapjes anders ,mooier vind ik persoonlijk

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...