Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Oostende, vriendelijke en snelle service. Zeer makkelijk bereikbaar met de trein.. ;-)

Brussel, meestal zeer lange wachtrij.. sommigen slapen voor de deur..

Gent, heb ik geen ervaring.

Link naar reactie

Wist dat ik er een hele dag voor moest uitrekken, maar dit sloeg wel alles!

Eerst naar Brussel gereden om onmiddellijk te beseffen dat dit een No Go was. Op naar Gent,daar aangekomen stonden ze net buiten de ingang, viel wel mee dacht ik! Na 45 min kwam er 1 persoon naar buiten, ook waren de nummertjes op dus stond je daar zonder te weten wat en hoe! Toch eens gaan vragen aan een loketbediende hoe lang het juist zou duren. Zou zeker tot in de late namiddag duren ... wel ticket gekregen, maar kon even goed morgen ochtend terug kunnen? Op naar Oostende, net voor de middag aangekomen en nog net een ticket kunnen trekken. Nog 5 min staan kijken hoe vlot het hier ging en dit sloeg wel alles! Ging tot onze verbazing eigenlijk zeer snel. Om 13 uur ging het kantoor terug open, en na 40 min was alles afgehandeld, en de bedienden waren er zeer vriendelijk.

Mijn dag ervaring, ga gewoon naar Oostende en maak er een dag tripje van als je toch aan zee bent, de mosselen waren zeer lekker die middag ;)

Hopelijk morgen ochtend de plaat al in mijn bus, maar dat is nog even afwachten

Link naar reactie

Trouwens, ook respect voor de mensen van het DIV. Wij moeten rustig blijven voor de wachttijden, maar die mensen krijgen toch dag na dag wat te horen, nog maar te zwijgen van de vriendelijkheid van sommigen onder ons. was vandaag een paar keer verlegen in sommigen hun plaats! Respect geven is respect terug krijgen.

Link naar reactie

@Cortez ge hebt gelijk maar goed het is niet meer van deze tijd. Automatisering lukt overal behalve wanneer het om overheidsdiensten gaat, maar er wordt wel met ons belastingsgeld betaald. En het is overal hetzelfde, ben onlangs getrouwd, maar omdat ik niet in Leuven geboren ben maar wel een provincie ernaast moet er een uitreksel van mijn geboorte acte aangevraagd worden...er wordt dan via briefwisseling, jaja niet via e-mail, de aanvraag gedaan. In het gemeentehuis waar je geboren bent wordt dan een fotokopie genomen van uw geboorte uittreksel en via de post teruggestuurd, duurt een week! grappige is dat die dienst voor een scherm zit heel de tijd maar alles manueel gebeurt. zo worden documenten vanuit de pc afgedrukt om dan vervolgens manueel in te vullen en als ge eindelijk een datum kan prikken wordt het op een papieren agenda ingeschreven...das toch om te janken. Die gegvens moesten allang online beschikbaar zijn en zo niet stuur een email met de scan van het de geboorte acte. is toch dezelfde dag in orde... maar goed ik kan zo nog even doorbomen

Link naar reactie

@ Cortez, dan heeft mijn tip van DIV-kantoor Oostende toch zijn vruchten afgeworpen.. ;-)

Zelfs met de trein is het makkelijk bereikbaar. En zoals jezelf hebt ondervonden, steeds een vriendelijke bediening.

Hopelijk zal jouw nieuwe nummerplaat snel worden geleverd.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Na wat zoeken op dit forum heb ik ook besloten om naar Oostende te gaan, hoewel ik in Vilvoorde woon.

Kontich is het dichtst bij (20 min), maar ik heb geen zin om daar tegen 7u aan te komen en pas in de namiddag te vertrekken.

Daarom rij ik vrijdag naar Oostende (1u15), ben ik daar tegen 7u15 en hopelijk kan ik nog een dagje rustig rondlopen in Oostende.

Ik hou jullie op de hoogte :-)

Link naar reactie

Ik ben zelf al 2 keer een plaat gaan afhalen in Brussel. Ze stoppen daar om 1600 uur ,maar om 15.15 mag er niemand meer binnen.Den truc is: iets na drieen binnen komen ,nr trekken en om 4 uur sta je terug buiten. Is wel grappig om zien : de hele dag zijn er 3 a 4 loketten open ,maar om kwart na 3 worden plots alle loketten bemand want ze willen op tijd naar huis.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...