Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Origineel Gereedschapstasje


Rudi160GS

Aanbevolen berichten

Is er iemand in het bezit van zo'n origineel gereedschapstasje, ?

Is het dan mogelijk om de afmetingen hievan eens op te geven (L x B x H)en eventueel enkel afbeeldingen te posten. (niet de afb. van de online-shops aub)

Thanks,

Tom V.

Link naar reactie

Deze is van een P uit begin jaren 80:

IMG_0895a.JPG

Er hoort denk ik nog een ijzeren staafje bij, voor de dop. Die zit er niet meer bij.

Er hoort ook nog een plastic olie-afmeet bekertje bij; daar heb ik er ook een paar van.

Deze heb ik ook eens gevonden in een Vespa:

IMG_0897a.JPG

Link naar reactie

Bedankt Mr160, dit is al een begin, maar ik zou graag nog enkele oudere exemplaren uit de jaren 50 & 60 willen zien de zakjes die uit linnen stof of uit jutte gemaakt werden.

Link naar reactie

Heb ik,zal vragen als me Vriendin foto van maakt,vd week ook nog orginele Vespa landkaart op de kop getikt...

Groet,AJ

Link naar reactie

Ik heb de explosietekeningen (van verschillende generaties) erbij gehaald, en daar staat dat staafje wel op (bij het setje van de PX dan), dus vandaar de conclusie dat ik ze ws. mis...

Link naar reactie

8707820.jpg

Vies oud zakkie,net als zijn baasie,,,

(Landkaart zit in het folie id vitrinekast),

Groet,AJ

Link naar reactie

@AJ: Ziet er goed uit; leuk om te hebben bij een 160 GS. Is deze van Katoen, een soort jeansstof of van jutte gemaakt?

Ik dacht dat er ook nog bredere vesies bestaan van zo'n zakje, als er nog iemand zo iets heeft, graag een foto.

@AJ: heb jij ook het probleem met kapot springende verlichting bij je GS? Ik heb nl. dit probleem wel op mijn GS mk1 (bij mij zit er geen batterij tussen) Weet er iemand een goede oplssing hiervoor?

Link naar reactie

@Tom5ver,

Lampjes doen nog goed,Je kan wat zwaardere er in doen,en niet te hoog in toeren starten...

Had bij mijn eerste Vespa's van die oude setjes maar die gooide ik weg,dacht toen wat moet ik met die oude zooi...

Nu wel spijt van...haha

Denk dat ze van een soort katoen zijn?

Groet,AJ

Link naar reactie

Hallo,

Heb enkele weken terug op eBay UK een origineel jaren '60 Vespa toolkit op de kop kunnen tikken. Let op de inscriptie op de bugiesleutel !

Deze verkoper heeft 12 jaar terug een oude Vespa uit Italië geïmporteerd en dit item was er toen bij :

2d6obc2.jpg

16p8q0.jpg

Groeten.

Luc

Link naar reactie

Ik heb nog een originele pomp (vigano) liggen specifiek voor de kofferruimte van een gs 160 mk1.

Link naar reactie

@sprima,

Joh,nooit gezien,is dat een heel klein ding dan?,Benieuwd!

Groeten,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...