Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kettingslot.....


inspiron1

Aanbevolen berichten

Dat is de eerste keer, dat ik dit verneem.

Welke verzekering heeft in zijn polis de verplichting van een kettingslot?

Bepalen ze niet voor jou welke veiligheidsgraad (level) je minstens moet hebben?

.

Link naar reactie

mijn oprechte excuses als ik mij vergis, maar ik lees hier : wij vinden altijd wel een geldige reden om u bij diefstal NIET uit te betalen...

Link naar reactie

gij zit duidelijk niet in de financiele sector... een klant verliezen ze niet die sjotten ze buiten als ze een euro moeten uitbetalen, uwe makelaar mag het dan nog zo goed bedoelen het is de verzekeringsmaatschappij die erachter zit die het laatste woord heeft. Of ge moet natuurlijk als ondernemer voor een paar miljoen aan polissen hebben. Soit, als uwe scooter gestolen wordt zul je moeten bewijzen dat ge er alles voor gedaan hebt om dit te vermijden, "...stand transpondersysteem aanvaarden wij niet als voldoende

gesloten garage s'nachts,.." of als ge 's avonds nog een pint gaat drinken met uwe scoot en die wordt gestolen, mag je het op uwen buik schrijven, om maar een vb te geven. als uwe scoot in de garage gestolen wordt en er ligt geen slot dat doorgeslepen is dan moogt ge het ook op uw buik schrijven, enz...

Link naar reactie

Nee hoor ik heb in het begin ook reeds mijn excuses geboden indien ik mis was...maar is het niet voor jouw dan misschien wel voor anderen nuttig.

SLOT

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...