Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs nieuwe achterband + uitlaatpakking 125 GTS


Flybar

Aanbevolen berichten

Autobanden ga je ook meer betalen in de garage..

Da's werk voor een bandencentrale!

Snap niet goed dat jullie dat bij een dealer laten doen!

Ik wel hoor, hier moet je niet toekomen met een gts in een bandencentrale en een nieuwe achterband laten steken...

Link naar reactie

Onlangs achterband vervangen van GTS 250, bij Donckers op de Bredabaan vroegen ze 50€ plus plaatsingskosten. Uitendelijk zelf gedaan en met het juiste materiaal om band van de velg te halen en de nieuwe te plaatsen heb ik een half uurtje werk gehad (achterband moet niet uitgebalanceerd worden) kijk eens op youtube voor de juiste handellingen. Let wel op de pakking van uw uitlaat want die moet eraf, indien je deze niet kunt recupereren moet je een nieuwe plaatsen en die kost rond de 28€.

Link naar reactie
heb 2 banden besteld via Pneusonline. Continental WW 120/70-12 en 130/70-12. Thuis geleverd aan 125€. Velgen zelf van de GTS gehaald en binnen gebracht in Bandencentrale. Prijs voor opleggen was vriendenprijsje, maar normaal kost het 15€ per band.

Heb hetzelfde gedaan, na 2 dagen waren de banden geleverd en bandencentrale vroeg 10€ geloof ik. Je moet er inderdaad wat werk in steken, maar je spaart wel de helft uit.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nieuwe uitlaatpakking kost 25€ zonder werkuren.

Achterband 65€ zonder werkuren

Zo staat het alvast op mijn factuur

Totaal 90€ en ze zullen wel een uurtje werk aanrekenen dus nog eens 45€ erbij en dan zit je aan je 135€.

Lijkt mij normaal.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...